tomtom rider

Status
Niet open voor verdere reacties.

NLj0rd1

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2009
help ik heb een probleem. naja ik niet maar mijn vader.

hij heeft een tomtom rider een jaar geleden aangeschaft. geüpdatet en toen kwam het probleem.

wij krijgen hem nauwelijks uit.

licht dit aan de tomtom of aan het knopje?

hij gaat namelijk als je het knopje indrukt wel uit maar start daarna gewoon weer op.

hoe op te lossen?

Bekend probleem bij meerdere tomtom's.
Dit komt vaak voor als er onbetaalde kaarten opgezet zijn (tomtom gekraakt).

Laten we er van uit gaan dat je dit niet gedaan hebt en we het over een orginele tomtom met gekochten kaarten.

Maak een backup van de tomtom met de officiele software, zorg dat je de kaart codes bij de hand hebt en formateer de tomtom.
Vervolgens sluit je de tomtom aan en laat je hem updaten, hij haalt nu vanzelf de laatste versie binnen (je zult 2/3 keer moeten updaten) zodra je geen updates meer ontvangt kun je de kaart weer opnieuw installeren en activeren, nu werkt de tomtom weer als vanouds.

Mocht je bovenstaande te ingewikkeld vinden of ben je bang dat er iets mis gaat dan kun je het beste even contact opnemen met de klantenservice van tomtom: 020 850 10 07.

Houdt hij het knopje niet te lang ingedrukt? Als ik dat mijn tom go doe start hij ook weer op.
Anders zit er weinig anders op dan Tom Tom contacten.

Houdt hij het knopje niet te lang ingedrukt? Als ik dat mijn tom go doe start hij ook weer op.
Anders zit er weinig anders op dan Tom Tom contacten.

nee, daarom dus mijn vraag op dit forum ;)

soms na 5 of 6x (of vaker) gaat hij namelijk wel uit.

en mr_fixit....dat ga ik eens proberen voor mijn vader(of hij zelf uiteraard)

hoe het afgelopen is hoor je uiteraard

gelukt

hey hey,

na een paar uurtjes klooien is het gelukt hoor ;)

bedankt voor je hulp .. nu nog nieuwe kaart(downlaod) er op krijgen :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan