XXlerator
Gebruiker
- Lid geworden
- 25 mei 2004
Hallo, ik rijd op een busje, in de nachtdienst en gebruik dus veel mijn tomtom, nu wou die vanavond niet meer opstarten! Kreeg eerst dat welkom ding, toen mijn adres gegevens en toen ik op DOORGAAN wou drukken, drukte hij wel maar ging niet verder, je kon drukken wat je wou, hij ging niet verder! Nu zit er op de tomtom one europe 22 v3 (30) volgens mij geen reset knop, kan hem iig nergens vinden terwijl andere dat wel hebben, ook heeft deze geen SD kaart die je ff deruit kan wippen om hem te resetten!
Iemand anders hier ervaring mee? Of een idee wat ik de volgende keer kan doen om hem wel te resetten zodat hij weer werkt? Heb hem nu op de pc aangesloten, hij herkende hem niet, pc opnieuw opgestart en toen zag ik mijn tomtom ineens mee starten en ineens doet hij het weer.
Alvast bedankt
Iemand anders hier ervaring mee? Of een idee wat ik de volgende keer kan doen om hem wel te resetten zodat hij weer werkt? Heb hem nu op de pc aangesloten, hij herkende hem niet, pc opnieuw opgestart en toen zag ik mijn tomtom ineens mee starten en ineens doet hij het weer.
Alvast bedankt