TomTom uitbreiden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marcel120981

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2008
Hallo,
Ik ben niet heel handig met computers etc dus heb een vraag waar jullie mij wellicht bij kunnen helpen.
Op internet kun je europa kaarten voor tomtom downloaden, kan ik deze gewoon op mijn huidige tomtom zetten? Ik heb nu een tomtom met benelux kaarten maar wil dit dus uitbreiden.
Hoe moet ik dat doen? Hoe krijg ik ook europa kaarten op mijn tomtom?

Please help me.

Gr Marcel

Dat is onmogelijk eenduidig te beantwoorden. Het verschilt per versie en type. De oude varianten met SD-kaarten zijn redelijk eenvoudig. Nieuwere typen hebben een andere oplossing nodig. Ook draait niet elk type wegenkaart op elk type TomTom als ik me het goed herinner.

Ok ik heb een tom tom one belgie luxemburg nederland.
Het betreft een tomtom waar geen SD kaart meer inzit, het enige wat kan is een kabeltje erop aansluiten en die ook op de pc aansluiten met USB. Hoop dat dit jullie meer zegt

Ik neem dan aan een Tom Tom one V3?

Je kunt op deze site: www.ttinternetclub.info de meeste informatie vinden die je zoekt. de tt-one-v3 heeft 1 gig intern geheugen en je bent dan ook beperkt in welke kaarten allemaal gaan passen.

Afgezien hiervan is dit type apparaat nog volledig ondersteund en je kunt er zelfs IQ-routes en rijbaanbegeleiding op krijgen (zitten normaal alleen op duurdere apparaten).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan