TomTom Via 125 kaart installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

RaYiTa

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2008
Mijn (oude) TomTom 710 Go is onlangs gestolen.
Heb mijn oog op een Via 125 laten vallen.
Heb echter nog een SD kaartje met Noord Amerika erop ( van de Go 710).
Als ik deze download naar mijn harde schijf, kan ik deze dan weer installeren op de Via 125 of heb ik een nieuwe kaart nodig.

Bij voorbaat dank voor de reactie

Ruud

tja...

Beste Ruud,

Wij hebben sinds vandaag de TomTom Via 125, en het is niets anders dan troep.
De update service werkt niet, het scherm geeft wel 20 x opnieuw het scherm "taal wijzigen" aan, terwijl wij toch echt al vanaf het begin Nederlands hebben gekozen en nergens op hebben gedrukt om dit te veranderen.
Ondertussen zijn wij nu al letterlijk 5 (!) uur bezig om het apparaat aan de praat te krijgen, maar tot nu toe geen succes en de hoop is al bijna opgegeven.
Zowel de "maps" download als de "navigator" download werkt niet. Op verscheidene fora hebben wij gelezen dat je grote wijzigingen in de routerinstellingen moet aanbrengen om ook maar verbinding te kunnen maken met de TomTom.
Morgenochtend gaan wij bellen met de service van TomTom, ik zal laten weten wat er uit is gekomen, maar voor nu, koop dit apparaat beslist niet.

m.v.g.

Niels

Beste Niels,

Dank voor je reactie.

Zo iets had ik al in de gaten.
Na kontakt met de helpdesk van TomTom bleek dat er voorlopig geen kaarten te downloaden zijn, anders dan die van Europa

Heb inmiddels een vrijwel nieuw exemplaar van de ("oude") GO 710 via Marktplaats gekocht voor 70,= euries met alles erop en eraan.
Niewe kaart North America erop; werkt perfect.
Helemaal blij.

vr. groet

Ruud

mooi

Beste Ruud,

Ben blij te horen dat u een oplossing heeft gevonden.
Zoals belooft zet ik nog wel even neer wat er via de telefoon is uitgekomen.
Wij hebben zojuist gebeld met TomTom helpdesk, en zij hebben vanaf afstand ons account aangepast, en ons aanbevolen Firefox webbrowser te gebruiken voor het updaten van de TomTom.

m.v.g.

Niels

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan