tomtom XL IQ Routes enkel kaarten van Spanje en Andorra

Status
Niet open voor verdere reacties.

IsabelleS

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 mei 2010
Ik zit met een aanzienlijk probleem met mijn tomtom navigatie systeem, waar ik geen oplossing voor vind.
Het probleem is zo'n 2-tal maanden geleden gestart toen ik mijn tomtom wilde updaten.
Ik heb getracht de site te volgen maar onderweg is er iets fout gelopen, waardoor ik geëindigd ben zonder kaarten.
Ik heb dan naar de tomtomhelpdesk getelefoneerd en die zeiden mij dat ik alle software eraf moest halen (resetten) en daarna alles er terug op moest plaatsen, nu dat afhalen is goed gelukt, dat er terug opzetten heel wat minder, zo ben ik dan geëindigd met een lege tomtom.
Ik was het allemaal een beetje beu dus ben ik teruggegaan naar de winkel, daar hebben ze de tomtom teruggestuurd naar de producent, ik ga er een drietal weken geleden terug om, blijkt dat ze er de kaarten van spanje, andorra en gibraltar hebben opgezet en dan ook enkel die.
Gezien ik in de benelux leef, had ik toch liefst de kaarten van west-europa terug, dus laat ik hem opnieuw opsturen, blijkt dat ze er niets aan vervangen hebben en ik dus nog altijd met die kaarten van zuid-europa opgescheept zit.

Wat zou ik nu het beste doen?
Hem opnieuw binnenbrengen (want ik ben niet zo'n computerheld) of ergens een gekraakte versie afhalen en die erop zetten?
Zouden mijn problemen daarmee opgelost zijn?

Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan