tomtom

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulcoa

Verenigingslid
Lid geworden
30 jan 2001
Ik heb het volgende probleem: Ik heb een POI gemaakt in google earth, deze heb ik overgezet in tyre, dit bestand heb ik geladen in mijn tomtom, ( 920 T ) is allemaal vrij eenvoudig , maar ik zie nu alleen de eerste twee adressen

Wat heb ik fout gedaan?

jan

Ik denk dat je 2 dingen door elkaar haalt.

Je heb een POI. Dat is een vast punt ergens op de wereld. Nu kun je een groep aanmaken zoals alle Supermarkten of Tankstations.
Dit kun je o.a goed doen met POIEdit: http://www.poiedit.com/ Tyre is meer gemaakt voor het maken van eigen routes.

Je kunt ook een route aanmaken met Google Maps. Deze kun je dan exporteren naar TomTom maar dan moet het een ITN bestand worden. Het ITN plan moet je dan openen via Reisplan in TomTom en zo kun je de router gaan rijden.

ITN bestand plaats je ook in het mapje ITN op je TomTom.
Info: http://www.janboersma.nl/gett/help/useintomtom.html

Als je wat anders bedoelt dan even wat meer uitleg geven.

Laatst bewerkt:
Ik heb het ook geprobeert met POIedit, en had vlg mij het zelfde probleem, maar zit er nog mee te stoeien dus nog niet helemaal duidelijk hoe het werkt,

het vervelende vindt ik van POIEdit dat je steeds de lat en de lon in moet voeren en opzoeken, is hier niet een converter voor van postcode naar lat en de lon?

hoor het graag en zal nog een beetje verder gaan met uitproberen

alvast bedankt en ik hoor graag van je.

jan

Ik heb het nu zo gedaan: Google earth laten zoeken op bv "Cafe's Rotterdam" dan worden er een aantal resultaten getoond, de benodigde items opslaan in mijn plaatsen, Tyre openen, de betreffende items kopieren naar tyre, de "route wijzigen in NP voor tomtom" opslaan in tyre, en dan kopieren naar de tomtom.

Lijkt me verschrikkelijk handig, 't is even oefenen en moet nog even kijken of alles werkt., had deze oplossing nog niet gezien hier op helpmij, vandaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan