tomtom6 op n73

Status
Niet open voor verdere reacties.

maartwuh

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2007
Ik heb vandaag n73 gekregen + geheugenkaart en nu wil ik er navigatie opzetten alleen snap niet precies hoe het werkt heb al een beetje rondgekeken maar snap er niks van , wat is de ''root'' van je sd kaart en hoe moet je alles op je kaartje zetten en wat moet je daarna doen kan geen sisx bestanden vinden of iets??
kan iemand helpen?
Groetjes Maartwuh:thumb:
en wat moet ik met de guam code doen hoe activeren, staat eindelijk goed op geheigenkaart maar snap niks van guamcode.

Laatst bewerkt:
Je hebt bij de pda in ieder geval een illegale versie van Tomtom (gekregen?) Ik weet niet of je daar van op de hoogte bent? Anders even de verkoper vragen hoe het moet.

Laatst bewerkt:
`ja dat wist ik wel maar wil eerst kijken hoe het werkt voordat ik tomtom of route 66 aanschaf want die zijn altijd up te date en flitser bijwerkingen E.D.
dus hoe kan ik deze werkernd maken of is dat verboden om hier over te praten?
groetjes

Helaas, ik denk dat het niet toegestaan is om je te helpen via het forum.

Je kan veel info halen uit de post van anderen die ook vragen hebben omtrend de installatie van Route 66 of TomTom Mobile. :D

eindelijk gelukt met guam activeren en al die dingen alleen snap nu niet hoe ik beneluxP op de SD kaart krijg moet ik dat rar bestand uitpakken en alles in de root pleuren of moet speciale map maken?
groetjews

Wanneer je dat rar bestand uitpak zie dat er een map Benelux uitkom, die zet je compleet op je card en voila hij doet het ! :thumb:

ik heb een map die heet beneluxP dit is een rar bestand met daarin allemaal .008 .007 bestanden . moet ik gewoon het rar bestand plaatsen dat beneluxp.cab heet of moet ik bestanden in beneluxP.cab in geheugenkaart zettem?
gewoon in de ''root'' of bij Guam of in andere map?
Groetjes

het is HEULEMAAL gelukt hartstikke bedankt ga binnenkort de orginele aanschaffen als ik het wat beter begrijp:thumb:
bedankt!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan