tonen synchroniseren iTunes naar Apple 5s telefoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cortrans

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2009
hallo,

Ik heb de nieuwste versie van iTunes op mijn laptop staan.
Ik heb bij "instellingen" op mijn laptop meerdere tonen geselecteerd (zie foto), en als ik deze synchroniseert,
11r3dza.jpg

dan zie je ook van alles gebeuren, echter in de map "tonen" van mijn telefoon komen ze niet te staan.
18zmet.jpg

Wat doe ik fout, of wat gaat er fout?? Ze zijn allemaal opgeslagen als een M4R bestand.....

ik vermoed dat de tonen op de verkeerde plaats staan in mijn computer. Ze staan rechtstreeks in de map "iTunes" en niet is een of andere supmap.
Mogelijk ziet mijn telefoon ze daarom niet???

2wbxf07.jpg

Ik heb namelijk ook nog een map met iTunes op een andere locatie:

2exv82c.jpg

Horen ze daar niet ergens tussen te staan???

Laatst bewerkt:
Weet iemand (per ongeluk) in welke map de "tonen" precies op de computer opgeslagen staan????

Heb je je ringtone in iTunes ook opgeslagen als ringtone? Dus staat hij in de linkerkolom onder 'ringtones'?
Als je nu je iPhone synct met iTunes kun je je ringtone naar je iPhone slepen of onder tab 'muziek' je ringtone selecteren.

En op je computer kun je het beste zoeken op trefwoord als je niet meer weet waar ze staan, dat ligt eraan in welke map je deze hebt opgeslagen en welke naam je die gegeven hebt. Dus dat is niet aan te geven

trefwoord

tonen

@manamana, Dank voor uw reactie. Maar zoals u hierboven kunt zien, weet ik wel waar de tonen in mijn computer opgeslagen staan (zie bericht 4, foto 1) alleen vraag ik mij dus af, of dit wel de juiste plek is, en dat ze daarom dus niet gesynchroniseerd kunnen worden. Ze staan dus wel al in het lijstje van de "tonen" op mijn computer, alleen krijg ik ze niet naar mijn telefoon gekopieerd.........

@manamana, de ringtonen waar het om gaat zijn originele ringtonen van het internet geplukt, dus ook de lengte ervan is goed.
Nogmaals, ik vermoed dus dat de reden is, dat ze op mijn computer op de verkeerde plek staan, waardoor ze niet te synchroniseren zijn, naar mijn telefoon.

Toch vreemd als je het hebt gedaan zoals in # 2.:(

Probeer die liedjes (tonen) eens te kopieren naar een mapje op je bureaublad. En dan van daaruit importeren naar je Iphone.

Het moet in de bibliotheek staan. En dan zeggen ze ook nog dat het best wel lastig is om dit te doen.

Er zijn ook nog wel progjes.

http://www.apowersoft.nl/maken-van-een-iphone-ringtone.html

Laatst bewerkt:
Kijk, en met dat programma lukt het dus ineens wel. Probleem opgelost.
Met dank aan manamana:thumb:

De aanhouder wint. Oke en nu maar naar die ringtones luisteren en anderen ervan laten genieten. Vergeet je geluid niet op maximaal te zetten. :d:p

Jij ook bedankt. Groet manamana. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan