tony hawk

• Onderwerp starter Onderwerp starter evers
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

evers

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2001
ik ben met de opdrachten bezig. maar ik weet niet hoe je bij los angles de aardbeving moet veroorzaken. kan iemand mij helpen

alvast bedankt

earthquake!!!!!!!!!!!!!!

Vanaf waar je begint heb je recht voor je een trap naar beneden, hier kan je door een gebouw heen rijden, grind de linkerrail die langs de muur loopt( je moet er in totaal 4 rails grinden om de earthquake te veroorzaken) daarna moet je meteen naar rechts, aan de rechterkant langs het trottior zit ook een rail (grinden!) ga aan het eind naar rechts en weer rechts je rijd naar het beginpunt ietswat omhoog grind ook deze rail. Let op alleen als je meer dan 4/5e van de rail grind telt dit, je hoort en ziet het als je genoeg hebt gegrind.
De laatste vind als je bij het beginpunt meteen naar links gaat en daar de lange rail naar beneden neemt!

good luck!!

ps: nadat de earthquake is geweest (grappig filmpje) moet je de rail naar boven grinden die vanaf het startpunt recht voor je ligt, dan kan je de auto laten vallen en de carchase stoppen!!

edit -- nee ik heb 'm niet helemaal overgetypt :D - KwarK

Laatst bewerkt door een moderator:
Re: earthquake!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst door michelstoel
VANAF WAAR JE BEGINT [...] DE CARCHASE STOPPEN!!

:confused: hangt je capslock toets vast ofzo?

Gaan we zeuren Dude?Haha, zag het pas na het plaatsen, had het uit txt doc. gekopieerd, zal er op letten!
PS: GameCube heeft supercoole spellen, maaruh X-Box wint het op graphics gebied ;)
Groetjes Michel
PS(2): max pain 2 is al gespot op www.disney.com!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! enjoy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan