Too many connection

Status
Niet open voor verdere reacties.

hawkins

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2009
Ik heb vaak een error van too many connections weet iemand hoe ik het kan verhelpen?

De error:

Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Too many connections in [FOLDER DIRECTION] on line 8

Alvast bedankt

Zoals die zegt, teveel connecties.
Dit heeft met je internet te maken neem ik aan?
Teveel mensen zitten op je verbinding en dat trekt je router niet, dus betere kopen of hoger abbonement.
Weet het niet zeker! voordat je onnodige dingen gaat aanschaffen en de fout ergens anders over ging:p

zoals het zegt: te veel connecties. Maar dit is een php fout! Heeft weinig te maken met je internet. Check eens regel 8 van het bestand.

Line 8

Vanaf line 8

PHP:
if (!mysql_select_db($dbdb, mysql_connect($host, $user1, $pass))) 
{ 
echo"Sorry, er zijn op dit moment problemen met de server. Probeer later nog eens.";
}

Hmm, ik weet niet of het helpt, maar ik vond dit:
The too many connections issue can be due to several problems.

1. you are using pconnect. This can tie up many connections and is not really needed for MySQL as new connections are really fast.

2. Apache children are hanging around for too long - combine this with pconnect and you have recipe for disaster.

Suggestions: reduce the amount of time apache child processes stay connected to the client and how many connections before they are killed off. And don't use pconnect.
en deze link: http://dev.mysql.com/doc/refman/5.1/en/too-many-connections.html

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan