Tool om geinstalleerde software op client te zien

Status
Niet open voor verdere reacties.

koozie<3

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2006
Hallo!

Ik heb vorig jaar bij n bedrijf stage gelopen en daar gebruikten ze een programma waarmee je via het netwerk, bij ingelogde gebruikers, de gegevens van de systemen kon bekijken. Inclusief de geinstalleerde software.

Ik ben alleen de naam van dit programma kwijt!

Dus vraag ik aan jullie: Wie weet er de titel van dat programma, of een soortgelijk programma waameer je dus software informatie kan aanroepen?!?

Alvast heel erg bedankt voor meedenken/zoeken. (ben zelf al 3 uur bezig om wat te zoeken maar mijn zoekwoorden en inspiratie raken een beetje op :()

(ps: bij de "handige software" lijst staat hij niet bij)

Groeten,, :thumb:

Ik doe dat bij ons met regedit en dan Bestand/ Verbinding maken met netwerkregister en dan het ip-adres of de computernaam invullen. Dan kun je zien welke software geinstalleerd is (zolang de pc aanstaat dan...)

ik weet het al :D

Het programma heet: Hyena (is niet gratis overigens. adminlicense voor 1 admin is 200 us Dollar)

Maar het is wel SUPER handig.

@erbicom: Jou manier werkt ook! bedankt daarvoor :), maar dit is ietwat omslachtig. De bedoeling is eigenlijk om een duidelijk overzicht te krijgen van welke software er is geinstalleerd met welke licentie, en dus ook wat er beschikbaar is en wat niet.

Ik heb eigenlijk geen idee of er zo'n soort programma bestaat waar je dat eventueel zelfs met de hand kan invoeren.

maargoed..

Toch bedankt voor het meedenken ;)

Groeten:thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan