Beste
Wie kan voor mij een tool of userform maken om offertes bij te houden.
Voorzien van volgende knopjes
Creëren
Wijzigen
Invoegen bestand (outlook, pdf, ecxel, word)
Opslaan
Het opzet is dat er een aantal max 5 leveranciers worden geraadpleegd waarvan er 1 zal uitgekozen worden.
Uiteraard moeten de offertes (dit kan pdf, mail, excel of word zijn) van de andere leveranciers ook bewaard worden voor interne controle.
In bijlage vinden jullie alvast een ontwerp.
Mvg
Wie kan voor mij een tool of userform maken om offertes bij te houden.
Voorzien van volgende knopjes
Creëren
Wijzigen
Invoegen bestand (outlook, pdf, ecxel, word)
Opslaan
Het opzet is dat er een aantal max 5 leveranciers worden geraadpleegd waarvan er 1 zal uitgekozen worden.
Uiteraard moeten de offertes (dit kan pdf, mail, excel of word zijn) van de andere leveranciers ook bewaard worden voor interne controle.
In bijlage vinden jullie alvast een ontwerp.
Mvg