Tool voor een to do list?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maverick2k

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2002
Berichten
98
Hoi,

Ik ben opzoek naar een tool voor op het bureau blad voor waar je een to do list op kan zetten gemakkelijk en functioneel.

Bestaan die dingen?

En waar kan ik ze halen (downen)

Grtz
Mv2k
 
Geplaatst door gast0225
of gebruik outlook...... :D

Hmmm... Moet je Outlook wel constant aan hebben staan en dat puur om de agenda...
 
ik heb adsl en bij mij is outlook mijn mailprogramma en dus staat outlook open als de pc aanstaat, maar even los daarvan,

dat "andere" progje of tool, dat zal je toch ook moeten opstarten door er dubbel op te klikken ???

En daar weer los van : Outlook is m.i. een van de mooiste programma's om agendabeheer, mail, contactpersonenbeheer, taakbeheer (to do), notities EN het surfen op het www binnen een en dezelfde applicatie uit te voeren,............... wat wil een mens nog meer..........?

Outlook opstarten kost net zoveel klikken ( 2 :D )


Wat is dan het "probleem" in het openklikken van outlook ?
 
Laatst bewerkt:
:rolleyes: das wel weer lekker nuchter zo vroeg op de middag niet Pasja?:D

Me gaat dezelfde agenda meetestende...
 
ja, dat kan je wel stellen !

Begrijp mij goed, ik heb niets tegen "andere" progjes, sterker nog, ik ben best wel een tegenstander van het monopolie dat billy gaatjes heeft met al z'n MS producten, maar als je het hebt over mail, agendabeheer, adressen(contactpersonen) beheer, takenlijst EN binnen hetzelfde scherm OOK nog kunnen surfen over het www, dan kan ik eigenlijk geen beter progje voor ogen krijgen dan outlook...................... ?
 
Nee was ook geen commentaar, ieder z'n mening, zo z'n ding... maar ik ga nu
lame.gif
dus zal
shutup.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan