tool

Status
Niet open voor verdere reacties.

gizmokke

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2011
Berichten
165
hallo wat ik eens wil vragen is bestaat er zo een tool om te hacken?begryp me niet verkeerd ! wil die tool eens uit testen op myn comodo firewall en antivirus en kyken als myn beveiling het niet laat afweten ( dat ze daadwerkelyk myn pc kunnen overnemen).ik test ook veel in vmware met links uit malwaredomainlist kent er iemand nog andere websit's met zo links?weet niet als ik dat hier allemaal mag vragen.toch bedankt.:thumb:
 
Zolang jij niets vreemds download, netjes een actieve virusscanner hebt (en dus optioneel een andere firewall (Windows firewall staat uit neem ik aan?)), zullen er weinig zijn die je PC werkelijk kunnen overnemen.
 
tools

ja windows firewall staat uit,draai comodo.ik wilde het eens gewoon uittesten hoe myn firewall en av reageert! maar goed toch bedankt.:thumb:
 
Hoi, laat hier online testen of je software niet verouderd is.
Update: Dit is eigenlijk niet de link die ik bedoel, in het verleden had ik een goede link die je poorten testte e.d. ik zal later die link opzoeken en plaatsen als ik hem vind.
 
Laatst bewerkt:
hallo heb dat pogroamma op myn pc staan:) haha toch bedankt voor de raad.ken je missch nog andere site's zoals malwaredomainlist? tis voor gratis antivirus te testen thx:thumb:
 
ja windows firewall staat uit,draai comodo.ik wilde het eens gewoon uittesten hoe myn firewall en av reageert! maar goed toch bedankt.:thumb:

Als hij goed is ingesteld, krijg jij een melding dat er een binnenkomende verbinding geblokkeerd is.

Als die niet geblokkeerd word door je modem/router-firewall.
 
comodo geeft geen inkomende verbindingen met de test van Mik Zjegger dus neem ik aan dat alles word geblokkeerd.en die test geeft aan dat myn poorten op stealth staan.
 
Mooi dat het gelukt is en succes verder! :thumb:
(klik even op "zet status opgelost" in de blauwe werkbalk, boven de beginposting v.d. site).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan