toolbaarH van Conduit Ltd (en ? malware)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nederlnd

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 jun 2012
Sinds enkele dagen heb ik problemen met IE, er verschijnen telkens meldingen dat het programma's buiten de protectie mode wil openen, het gaat om Adobe flash player, google toolbar en (live) messenger EN! toolbarH van Conduit Ltd.

Die toobarH ken ik helemaal niet toen ik keek bij de Ad ons zag ik dat Wise convert (Tool)bar van Conduit Ltd is., maar dat heb ik al enige tijd op mijn compueter staan.

Iemand suggereerde dat het bij toolbarH om malware gaat en verwees me naar de answer site van microsoft en daar staat er iets over vermeld, maar het is niet de oplossing.

IK heb de ad ons gedisabled,maar toolbarH kon ik niet vinden.

Deze persoon dacht dat die andere programma's (ad ons) geinfecteerd zijn en dat ik ze dan moest deinstaleren en vervolgens wer kon instaleren, met google toolbar heb ik het gedaan, maar het probleem blijft!!

Op zoek naar informatie kwam ik Malwarebytes tegen en dat heb ik geinstaleerd en het kwam een aantal infecties tegen en die heb ik laten verwijderen, Maar de problemen zijn er nog steeds.

Wie kan mij helpen.

Overigens de problemen onstonden nadat ik Babylon en etype gedownload en geinstaleerd had, zou er met één van deze programma's iets mis zijn?

Maar ook nadat ik deze programma's had gedeinstalleerd bleven de problemen met IE.

welkom op het forum ;)
wat je moet doen is hijackthis downloaden en een scan doen en het logfile naar de desbetreffende forum sturen bv : http://www.minatica.be/forums/46-HijackThis of http://www.pc-helpforum.be
Babylon is een translatieprogramma dat normaal geen problemen zou geven, vanwaar heb je die gehaald als ik mag vragen?
doe ook nog is een scan met Malwarebytes Antimalware maar update eerst je MBAM oke?
stuur het logfile van MBAM naar hier aub?

Laatst bewerkt:
Nog niet gelukt

Het zit me een beetje tegen in de poging om dit probleem op te lossen.
:confused:

Met Conduit is het mogelijk om een toolbar te maken.
Ik denk dat er malware op je PC zit die zo'n toolbar heeft gedownload.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan