Toolbar die maar niet weg wil.

Status
Niet open voor verdere reacties.

frietboer

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2005
Iedere keer als ik me pc aandoet en internet opstart, krijg ik onder aan een blauwe toolbar. Dan klik ik op back ward links en dan is die weg. En als ik internet weer op start dan is die ook weg. Maar als ik dan me pc weer aandoet en internet opstart is de toolbar weer aanwezig:mad: . Nou heb ik alle mogelijke anti spyware prog over me pc gegooit en hij is nog steeds niet weg.

Wie weet hoe ik het weg krijg

super

Goede adware, spy, virus en firewall zijn.

1 spy sweeper. Haal ook je toolbar onzin ook weg

2 Spybot - Search & Destroy. Haal ook je toolbar onzin ook weg

3 Spyware Blaster houd onzin tegen en laat het niet in je pc komen.

4 jv16 PowerTools. maakt register schoon verwijder alleen de groene en je pc wordt daar beter van.

5 XoftSpy.

6 CWShredder . tegen coolweb search.

7 NoAdware Haal ook je toolbar onzin ook weg.

8 avast! Antivirus zeer goed en gratis.

9 Sygate firewall ook gratis en zeer goed.

Ik heb alles en mijn pc werkt 100.000 % goed
1 maal per week of per maand als je niet veel online ben laten draaien deze software . :thumb:

Ik heb zelfs hitmanpro over me pc gegooit. zit alle beste prog is tegen spyware trojans enz. En die heeft hem ook nog niet ontedekt.

Lees en download voor meer info www.hitmanpro.nl

Thnx heb het gelezen. Ik denk dat er maar 1 ding opzit en dat is hijack lof ofzo. :(

Nogmaals, zie antwoord van Buffy die terecht verwijst naar de post van P@sbeer. De enige manier om van die zooi af te komen. :)

Re: Re: super

Geplaatst door buffy

Wimeuropa,

Vertrouw al die 'geweldige' programma's die worden aangeboden niet zomaar. Kijk hier eens: http://www.spywarewarrior.com/rogue_anti-spyware.htm

Frietboer,

Lees het antwoord van P@sbeer eens.

ja! ik dacht al zo iets over NoAdware en XoftSpy.
wegens hun naam en omdat ik het bij toeval heb ondekt.
Maar ik geef hun GEEN constante toegang tot internet

Maar ik heb er ook geen problemen mee, als werkt.
en ik heb geen popups reclame .
En zij hebben ook mijn geholpen
met echte puin die ik zelf niet kon verwijden, dat hebben hun wel voor mijn gedaan.

Dus ik neem je link die ik gelezen hebt in twijfel.

( ik gebruik als internet browser firefox )

In iedergeval thanks. Fb.

Om welke toolbar gaat het?

internet opstart is de toolbar weer aanwezig:mad: . Nou heb ik alle mogelijke anti spyware prog over me pc gegooit en hij is nog steeds niet weg.

Laatst bewerkt:
internet opstart is de toolbar weer aanwezig . Nou heb ik alle mogelijke anti spyware prog over me pc gegooit en hij is nog steeds niet weg.
Zie antwoord Buffy...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan