@Arretje, dat klopt, is de basisprijs. Ik kocht er allerlei extra's bij. Kan ik nu zo niet even opboeren.
Er wordt steeds in het Duits en Engels op mijn service oproepen gereageerd. Ik vraag hen steeds om mij aan te sluiten - en wat die 2 vreemde vragen om het programma te activeren betekenen zonder dat ik ergens het antwoord daarop kan vinden. Product ID ????
Onderstaande reactie in niet te vertalen Nederlands. Ik vroeg niet om die Nederlandse vertaling want hier kan ik niets mee.
Ron Lewis, Jul 27 11:35 am (PDT):
You should be able to contact cleverbridge to obtain your registration information for the program.
Germany
Email: cs@cleverbridge.com
Phone: +49 221 - 222 45 - 45
Service hours:
Monday - Friday: 8:00 AM - 7:00 PM (CET)
Saturday: 9:00 AM - 4:00 PM (CET)
Sunday: 10:00 AM - 2:00 PM (CET)
Service hours according to time zone PST:
Monday - Friday: 11:00 PM - 10:00 AM
Saturday: 12:00 AM - 7:00 AM
Sunday: 1:00 AM - 5:00 AM
Fax: +49 221 - 222 45 - 40
Address: cleverbridge AG
Brabanter Str. 2-4
50674 Cologne
Germany
--------------------------------------------------------------------------------
chello, Jul 27 02:53 am (PDT):
This is not understandable Dutch. Far away understandable!!!
Please sent me your complicated instructions in real or understandable
Dutch.
Thank you!
From: Malwarebytes Support
Sent: Monday, July 23, 2012 1:30 AM
To: chello
Subject: Malwarebytes Support ticket #257635
Attachment(s)
wlEmoticon-annoyed[1].png
--------------------------------------------------------------------------------
Ron Lewis, Jul 22 04:30 pm (PDT):
Hallo Chello,
Doe dan het volgende en ik weten of dit corrigeert het probleem voor u te laten.
Opmerking: Als u de betaalde Pro-versie moet u het programma met de licentie die u werden via e-mail als dit proces worden alle Malwarebytes program files, logs, en register-instellingen te wissen van uw computer opnieuw te activeren.
Als u niet langer toegang hebben tot uw ordernummer kunt u contact opnemen Cleverbridge om informatie over uw bestelling en registratie-informatie te verkrijgen.
Cleverbridge klantenservice
https://store.malwarebytes.org/342/?scope=cuseco
STAP 1
Tijdelijke Schakel uw Anti-Virus en download mbam-clean.exe naar uw bureaublad of normale download locatie.
http://www.malwarebytes.org/mbam-clean.exe~~V
Stap 2
Sluit alle geopende programma's en dubbelklik op mbam-clean.exe om het uit te voeren als je op Windows XP.
Als je in Windows Vista of Windows 7 u met de rechtermuisknop en kies Als administrator uitvoeren.
Het zal u vragen om uw computer opnieuw op te starten, staat u dat te doen - erg belangrijk.
STAP 3
Nadat de computer opnieuw is opgestart, tijdelijk opnieuw uit te schakelen uw Anti-Virus en download de laatste versie van Anti-Malware Malwarebytes 'van hier naar uw bureaublad of normale download locatie.
http://www.malwarebytes.org/mbam-download-exe.php
STAP 4
Op XP dubbelklikt u op het installatieprogramma en volg de aanwijzingen op het scherm. Bij Vista of Windows 7 u met de rechtermuisknop klikt u op het installatieprogramma en koos Als administrator uitvoeren en de aanwijzingen op het scherm te volgen.
Als u een licentie voor de betaalde Pro-versie dan de Trial af aan het einde van de installatie en voltooi de installatie, maar niet start het programma gewoon nog niet.
STAP 5
Nu stellen alle bestanden uitsluitingen die nodig kunnen zijn in uw Anti-Virus/Internet-Security/Firewall toepassingen en herstart uw Anti-Virus/Internet-Security toepassingen.
U kunt de gidsen gepost in de FAQ van de onderstaande link of vraag en we zullen uitleggen hoe dat te doen.
STAP 6
Start het programma Malwarebytes en stel de sleutel en ID nummers.
Hier is een video op Youtube, dat laat zien hoe u het programma te registreren indien nodig.
http://www.youtube.com/watch?v=4u1FMJwGakE
STAP 7
Indien nodig setup uitsluitingen binnen Malwarebytes Anti-Malware voor uw Anti-Virus.
STAP 8
Ga naar het tabblad Update indien niet gedaan tijdens de installatie en het controleren op updates.
STAP 9
Opnieuw Start de computer opnieuw en controleert u of Malwarebytes is in de taakbalk en operationele
Voor het instellen van bestandsdeling uitsluitingen voor uw Anti-Virus kunt u de volgende online FAQ (Frequently Asked Questions)
http://www.malwarebytes.org/forums/index.php?showtopic=10138
Dank u
Ron Lewis
Malwarebytes Corporation
--------------------------------------------------------------------------------
chello, Jul 21 12:47 pm (PDT):
Ik heb op 19 juli mijn contributie betaald via mijn bank.
Nog steeds niet door malwarebytes geactiveerd.
Dat vind ik in deze snelle tijd niet eigentijds.
Kunt u mij nu weer aansluiten en het contract laten ingaan op de dag waarop u mijn weer aansluit?
Dus niet vanaf de 19de juli 2012 maar vanaf????????!!!!!!
Message-Id:E3ZSXVX0_5012df88702a6_2b0210a5a7c68384a6