Toolbox terug...

• Onderwerp starter Onderwerp starter Sarvo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Sarvo

Meubilair
Lid geworden
23 apr 2001
de toolbox is terug...

De Toolbox

Aangezien kpn de snelheden wat heeft opgeschroefd, leek het me een leuk idee om de toolbox weer tevoorschijn te toveren.....

Laatst bewerkt:
Voor de nieuwe mensen:

De toolbox is om handige tooltjes, virusfixers, gratis software etc etc te downloaden en te uploaden, zodat al deze dingen op een makkelijke plaats voor iedereen te vinden zijn. Heb je een bijdrage, plaats deze dan in de uploads, na beoordeling zal dit dan in de juiste map geplaatst worden....
Ik ga ook een http versie maken, met een (zo ver als dat kan) uitleg over de tools zelf...

Ik heb al eerder een toolbox op gang gebracht, maar moest toen stoppen ivm met bandbreedte problemen....

Tevens zoek ik 2 mensen die actief willen helpen bij het beheren van de toolbox. Geïnteresseerd?

mail me dan op sarvo@helpmij.nl

Ik hoop dat de toolbox deze keer met net zo veel belangstelling wordt gebruikt als de vorige keer :)

De hele topic waar hier boven naar is gelinkt heb ik verwijderd, omdat anders teveel door elkaar komt te staan.... reacties zijn hier dus welkom..... :thumb:

Een opmerking:

Alles dat geupload wordt en niet direct duidelijk ergens bij past, wordt in de map overig geplaatst.... kan je jouw upload niet terug vinden, dan staat het waarschijnlijk in de map overig, totdat er een beschrijving van komt....

Ik heb geprobeerd mijn handtekenig aan te passen zoals XP_PC dat heeft, maar het lukt mij niet:confused:

Gaarne uitleg:o

Groeten Oossie

Zet er even [ url ] voor en [/ url ] achter (zonder spaties). (om dat FTP adres dan)

Tibor Heeft het voor mij gedaan. dit is de regel die hij in mijn handtekening erbij heeft gezet.

<a target="_blank" href="ftp://213.10.99.238/">De helpmij toolbox, een must voor elke helpmijer!</a>

Groeten Oossie

Server is down ivm ventilatorproblemen.... dat betekent dat ik mijn voeding er uit moet halen en door moet smeren... ik zal m'n best doen asap weer on te zijn.... :(

(voeding uit elkaar gehaald, stickertje los en gesmeerd.... kendie er weer ff tegen ;))

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan