Toolbox

Status
Niet open voor verdere reacties.

janus1janus1

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2005
LS

Ik wil op een normaal werkblad een aantal commandbuttons plaatsen.
Soms krijg ik op het werkblak commandbuttons waar ik een macro aan toe kan voegen, de andere keren kan ik de code bekijken. Hoe kan ik dit zelf bepalen?

bij voorbaat dank

Je hebt commandbuttons van de werkbalk Visual basic (code bekijken), en je hebt er van de werkbalk Formulieren (macro aan vast hangen).

Wigi

Ja bedankt. Ik wist niet dat er twee verschillende menu's waren.
Ik heb echter nog een vraagje.
Ik heb een aantal optionbuttons in een worksheet staan. Nu heb ik verschillende groepen en ook als zodanig gegroepeerd.
Toch kan ik maar één optionbutton tegelijk aanklikken. Is er nog een andere manier om groepen te maken zodat ik meerdere optionburttons tegelijk in een worksheet aan kan klikken?
bvd
janus

dat kan als je de optionbuttens in een frame zet. zo kun je meerder frames gebruiken. Voor elk frame geld dat je ook maar 1 optionbutton kan gebruiken van de hoeveelheid die je in het frame heb geplaatst.

groeten Jan-willem

Ja dat klopt. Je gebruikt dan de groupBox uit het Forms-menu.
In het toolbox menu heb ik die mogelijkheid niet. Zijn daar ook mogelijkheden of kan dat hierbij niet?
bvd

Je gebruikt de groepsbox uit forms. Dan kan je voor elke groep 1 optiebutton gebruiken van de hoeveelheid die er in de groep staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan