Tooltip probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vitriol

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2009
Als ik met mijn muis over een mp3 file ging kreeg in een box te zien met allerlei info zoals bitrate , tracklengte enz ....
Sinds enkele dagen krijg ik deze info niet meer doch enkel nog het aantal MB van de desbetreffende file
Kijk afbeelding om te zien wat ik nu nog te zien krijg ...
http://bookofjesus.org/images/f6gy3d8hg3rlru7qzfvp.jpg
Normaal gezien moet ik dus meer info zien dan ik nu te zien krijg .
Alle hulp is welkom ik ben ten einde raad :rolleyes:

Mogelijk is er iets in de mapopties veranderd?

Ga in de Verkenner naar Extra-Mapopties-weergave en druk daar eens op Standaardinstellingen herstellen - toepassen en vervolgens op "Op alle mappen toepassen"

Als dat niet werkt zou je in dit zelfde window op de knop "Alle mappen herstellen" kunnen drukken.

Download en installeer dBpoweramp Music Converter R13.3

Is shareware, maar vervalt na de trial-periode vanzelf naar de free versie.

Hiermee kreeg ik 'ineens' veel meer informatie als ik met de muiscursor boven mp3's hang.

Kijk of het je inderdaad helpt. Het programma zelf is trouwens ook niet verkeerd. Ik gebruik het o.a. voor het converteren van .flac bestanden naar MP3. (iTunes doet niets met .flac, vandaar).

Zie hieronder wat er allemaal getoond wordt:
attachment.php

Succes,

Tijs.

Bijlagen

• tooltip-dbpoweramp.JPG
    tooltip-dbpoweramp.JPG
    48,3 KB · Weergaven: 40
Mensen bedankt voor jullie hulp mijn probleem lijkt opgelost :thumb:

Fijn dat je ermee geholpen bent.

Klik nog even op "Vraag is opgelost" in het vakje "Status van de vraag". Die staat iets verder naar beneden rechts op deze webpagina.

Tijs.

Fijn dat je ermee geholpen bent.

Klik nog even op "Vraag is opgelost" in het vakje "Status van de vraag". Die staat iets verder naar beneden rechts op deze webpagina.

Tijs.

Ok doe ik .... Nogmaals bedankt :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan