Tooltje om te hacken. Hoe ga ik die telijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

sweetalice

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2001
Hallo allemaal,

Er schijnt een tooltje te zijn om achter een wachtwoord te komen in MSN.

Mijn dochter heeft dat probleem dat er iemand steeds haar wachtwoord inbreekt en haar chatnaam veranderd en iedereen uitschelt die in haar msn lijst staat.
Wat we ook doen het wachtwoord wijzigen enz enz. Niets helpt. Ook haar geheime vraag hebben we veranderd. Is er iets wat dit tegen kan gaan???

Dit is super irri :evil:

maak een nieuw account aan, want hacken, en het vragen om een tooltje mag hier niet

Misschien heb ik het verkeerd geformuleerd. Zij wordt gehackt mijn vraag is of er iets aan te doen is. Iets anders dan een nieuw account aan te maken.
Ben anders bang dat ik dat dan moet blijven doen.

Dus om te voorkomen dat er gehackt wordt :(

Ik ben bang van niet. Blijkbaar is er iemand die het op haar account voorzien heeft en steeds weet deze het wachtwoord te achterhalen. Van zo'n tooltje heb ik ook al eens gehoord. Wat ik ook gehoord heb zou dit alleen op hotmailaccount betrekking hebben......of dit klopt weet ik niet.
Misschien kan je bij jullie provider een account aanmaken en deze gebruiken. Gebeurt het dan weer, dan lijkt me de dader in de "vriendenkring" te zitten.

Succes

Thanx Rob. Het klopt het heeft alleen op hotmail betrekking. Denk dat er niets anders op zit dan maar steeds nieuwe accounts aan te maken. Lekker met meer dan 150 adressen :( zie maar eens de dader te pakken.

Graag gedaan. Het is zeker niet leuk als er iemand, zonder toestemming, rommelt op je dochters account.
Voor msn messenger ben je overigens niet verplicht om een hotmail account te hebben. Je kan alle adressen gebruiken om een account aan te maken.

Ik vind hotmail lekker anoniem. Dus ik hou het maar zo.

Thanx :thumb:

Je kan je msn in 1x overplaatsen je hooef ze niet allemaal over te typen.

bij msn 6.1 is het zo

ga naar het tabblad contactpersonenlijst
zie contactpersonenlijst opslaan
en bij eje nieuwe adres het zelfde maar dan het contactpersonenlijst inporteren

Uitzetten van bestanden automatisch ontvangen, dit wordt gebruikt om je ip adres te verkijgen.
Wachtwoord veranderen uiteraard.

En ja t'is ***lig dat het je dochter betrefd natuurlijk, maar het is nu eenmaal dat hoge bomen veel wind vangen, en msn is zeker zo'n hoge... (probeer anders of ze trillian lust, misschien helpt dat (?))

ja daar kan je ook in msnen maar ik weet niet of die dan makkelijk te hacken valt ik denk niet al te snel.

maar na trillian instalatie en daar op te msnen
wel even wachtwoord veranderen;) das logies

gr tim

wat gebeurt er al je in msn /pass in typ komt er dan een helle lijst naar voren zoja dan zit er iets in je computer.

password problemen

Hallo,

Het is heel simpel op te lossen en het is geen hack of iets dergelijks wat de anderen gebruiken.
Het kan alleen gedaan worden door mensen die je kennen.

Als je naar het inlog scherm gaat in www.hotmail.com
dan moet je daar je emailadres invullen en als je dan naar beneden kijkt dan staat daar wachtwoord vergeten als je hierop klikt kom je in het scherm met de geheime vraag, en hier zit de oplossing als iemand je zogoed kent dat die bv je huisdier naam weet of weet ik veel watvoor geheime vraag je daar hebt dan kan die gelijk een nieuwe password aanmaken en kom jij er even niet in totdat jij hetzelfde doet en weer een nieuwe password aanmaakt.
Makkelijkste oplossing is geheime vraag veranderen plus het antwoord erop.

Ik hoop dat het duidelijk was zoniet vraag nog maar een keertje voor een duidelijkere uitleg.

Groeten,

Beko:thumb:

Niets helpt. Ook haar geheime vraag hebben we veranderd.

Beko, de geheime vraag veranderen was een van de 1e dingen die sweetalice geprobeerd heeft :(

Geplaatst door @temptation
Uitzetten van bestanden automatisch ontvangen, dit wordt gebruikt om je ip adres te verkijgen.
Wachtwoord veranderen uiteraard.

Waar staat dat?

Ehm, tja ik weet nog maar een oplossing wat zou kunnen helpen maar je pc word el wel traag van.

Ga naar www.zonelabs.com en download daar de basic zonealarm die wil ook nog wel eens helpen.

Groeten

Beko

Ehm ff vergeten als je een donwload programma hebt kun je zonelabs pro ook ff donwloaden.

Groeten,

Berkant

Geplaatst door blacksheep

Waar staat dat?

Ergens in de opties v.d. messenger volgensmij, waar weet ik niet omdat ik verwent trillian gebruiker ben. (kan ook zijn dat msn deze optie niet kent (?) )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan