Toon record formulier na zoeken

Status
Niet open voor verdere reacties.

dralex

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2011
Berichten
154
Bekijk bijlage 127341Bekijk bijlage 127343Bekijk bijlage 127345Ik heb een zoekFormulier (categaorieSearch) gemaakt die alle records toont met bepaalde categorie. Nu wil ik een knop maken achter elke records en als je daar op klikt dat er nieuw formulier (testgeval) wordt getoond met alle info van dat record. Het is me gelukt om de formulier te openen maar dan is hij leeg maar het moet gevuld worden met de id van de record waar de knop staat.

Wie weet raad?
 
Ik heb nu even geen tijd om de db te openen, dus het moet maar even uit het hoofd: als je een doorlopend formulier gebruikt, moet je in de knop een criterium meegeven. Hetzij als filtervariabele, hetzij als OpenArgs variabele. Op basis van deze variabele wordt dan het betreffende record opgezocht of gefilterd. Dat ziet er dan uit als: [ID]=Me.[ID veld op formulier].
 
Maar om je een beetje van de (oh zo gruwelijke) macro's weg te leiden, hier de oplossing met VBA. Let ook op hoe de keuzelijst nu werkt; die knop die je met je macro nog nodig had, kan nu weg...
 

Bijlagen

  • Database.rar
    62,3 KB · Weergaven: 34
jullie zijn weer geweldig dit helpt mee weer op de goede weg. BEDANKT ALLEMAAL
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan