topbar ? op site

Status
Niet open voor verdere reacties.

winlux

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2012
hallo,

kan ik, op mijn site, een top bar maken? ik gebruik nu Hellobar!

maar ik wil er een waar ik meer dan 1 link in kan zetten , want ik heb 10 websites, en dan 1 site (hoofd site) www.timware.tk daar staan alle links naar de ander op,

maar wat ik nou wil! is dat er op al die sites een topbar staat met een soort menu! dan haal ik die er nu staat weg, dus een balk (zward het liefts) met daar dan in de vorm van kleine boxje zoal er nu ook staat maar dan met meer dan 1 box! is dit mogelijk? ik kan Html uploaden naar al die sites! java script weet ik niet zeker!

ik gebruik voor elke site, namelijk een ander programma :) voor forum phpbb3 voor timware, weebly.com voor timbukkit.tk weer blogger :)

dus het liefst met Html!

Alvast bedankt,

Misschien kan je in je html script bijv een div aanmaken, en dat je dan in je css instelt dat hij bovenaan moet staan?

ik weet er niet, hoe dat werkt ! kun je niet een script geven? waar ik links in kan zetten :)

het zijn ongeveer 5 verschillende soorten . blogger . weebly . wikidot.com . phpbb3 alleen html!

Dit moet je boven aan IN je body zetten:
<div style=" Position:absolute; top:0px; width:100%;text-align:center;height:20px">De tekst en de link hier</div>

Dit werkt als het goed is, ik heb het niet kunnen testen omdat ik op me ipad werk

Dat werkt :) maar kun je ook de 8tergrond ervan zward maken? dat het op een balk lijkt?

<div style=" Position:absolute; top:0px; width:100%;text-align:center;height:20px;background-color:black">De tekst en de link hier</div>

das al beter :) maar, (ik vraag echt door he) kan je ook de links een soort box omheen zetten?

:) super :) maar, deze code, diewt die de pagina omlaag? over overlapt hij de pagina?

<div style=" Position:absolute; top:0px; width:100%;text-align:center;height:20px">Deze site wordt gehost en is eigendom van: <a style="background-color:red;border-radius: 10px;" href="http://www.timware.tk">TimWare</a></div>

Zoiets?
En nog een opmerking over je site, bij sponsors staat Vancom, maar die site doet het niet :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan