Topcom mp3 speler

Status
Niet open voor verdere reacties.

friesland

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2004
Ik weet niet of ik deze vraag hier kan neerzetten, maar probeer het wel even.
Ik heb gister een topcom pocket mp3 player 11 128 gekocht, en daar zit een klein cdtje met de drivers, nu heb en windows xp en die drivers zijn voor 98 en werken dus niet, maar op de doos staat wel dat hij op windows 98 kan.
Heeft iemand tips:

groetjes

Ik had laatst ff een MP3 spelert van iemand aangesloten op m'n comp en hij pakte hem gewoon direct als verwisselbare schijf.

Anders ff op google zoeken op: merk + type + driver + download o.i.d.

Succes

in het boekje stond dat ik eerst de software moest installeren, maar dat werkt dus niet.
nu heb ik hem erin gedaan, en hij pakt hem gelijk als verwisselbare schijf
nu is het klaar dus???
want ik kan verder ook geen drivers vinden op internet

groetjes

Je kan nu in ieder geval mp3's (of wma's?) van en naar die verwisselbare harde schijf slepen/kopieeren. Maar soms zit er op zo'n cd nog een leuk tooltje die dat voor je doet.

Jep, je kan gewoon je muziek erop kopieeren zoals je normaal op een partitie doet.

Havefun ;)

heb jij een link waar ik die cd kan downloaden dan, voor windows xp?
en ik heb een programma om van een cd mp3tjes te maken, maar ik heb ook gewone muziek op de computer, ook muziek van een cd heb ik er eens opgekopierd, maar ik kan die niet in mp3 omzetten, heb je daar een bepaald programma voor? zo ja welk programma?

groetjes

wat bedoel je precies.. heb je wma'tjes ofzo die je wilt omzetten in mp3.. of heb je gewoon de *.cda-bestanden van de cd af gekopieerd? dat laatste werkt namelijk niet..

zoek gewoon programma, wma is kleiner dan mp3 toch? waar ik dan gewoon alles in wma kan zetten, en zoveel mogelijk muziek op mijn comp kan zetten

dankjewel, dat power amp had ik gister net gedownload, kreeg ik door van een vriend!
bedankt voor je hulp

groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan