Tops en Flops van mijn site

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb het topic verplaatst naar "Site Check".

Overigens is het eigenlijk de bedoeling dat diegenen die de site gaan checken, hun commentaar wel hier plaatsen, zodat anderen er ook iets mee kunnen. Dat is tenslotte de bedoeling van het forum.

Alles is heel mooi vindt ik, alleen is je tekst wat groot. Het past niet, naar mijn smaak, in het strakke design van de site.

Home, informatie en verzoekjes geven precies dezelfde pagina, of moet je daarvoor ingelogd zijn?.
In Firefox worden de sterren in de top net onder de cijfers afgekapt. Weet niet of dat de bedoeling is.

Als je op Contact drukt dan verwacht je eigenlijk meteen de volledige informatie, inclusief het contactformulier. Die zou je dus beter in de contactpagina kunnen integreren.
Contact opnemen met de webmaster en info. Welke moet waarvoor gemaild worden?

Home, informatie en verzoekjes geven precies dezelfde pagina, of moet je daarvoor ingelogd zijn?.
In Firefox worden de sterren in de top net onder de cijfers afgekapt. Weet niet of dat de bedoeling is.

Als je op Contact drukt dan verwacht je eigenlijk meteen de volledige informatie, inclusief het contactformulier. Die zou je dus beter in de contactpagina kunnen integreren.
Contact opnemen met de webmaster en info. Welke moet waarvoor gemaild worden?

Je moet ingelogd om die paginas (informatie en verzoekjes) te bekijken. En ja de sterren hoor je voor de voor de helft te zien. Zal ik wat aan doen bij wat welk mail hoort...

Een informatie pagina, waarvoor je verplicht bent om in te loggen? --> slecht idee. Is het niet zo dat iedereen informatie mag lezen zodat ze weten waar ze aan beginnen? Overigens vind ik niet meer dat die koeieletters bestaan. Dit was het oude oranje design waar ik problemen mee had. Misschien kan je het inlogsysteem aan je site aanpassen... Zodat het waar meer samekomt.

Een informatie pagina, waarvoor je verplicht bent om in te loggen? --> slecht idee. Is het niet zo dat iedereen informatie mag lezen zodat ze weten waar ze aan beginnen? Overigens vind ik niet meer dat die koeieletters bestaan. Dit was het oude oranje design waar ik problemen mee had. Misschien kan je het inlogsysteem aan je site aanpassen... Zodat het waar meer samekomt.

Ja das waar. Die oude was die oranje ja. Die is niet zo mooi. Deze is mooier, ik ga dat inlogsysteem veranderen ja met die info pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan