Tops flops en tips

Status
Niet open voor verdere reacties.
traag startend die site
en wat moet je er nou mee
weinig nieuws te vinden op die site
1 van de tien miljoen die er al zijn
:o

veel spel fouten ook

Laatst bewerkt:
Mijn 2 centen:
  • Persoonlijk vind ik je header te groot.
  • Je haalt engels en Nederlands door elkaar.
  • Je naam is verwarrend...
  • Als je serieus genomen wilt worden heb je toch echt een domein naam nodig zonder de extra herobo.com
  • Je zegt dat alles op de website eigendom is van Jorryt Tichelaar dus ook de youtube video's??
  • Als ik een lid aan klik dan duurt het vrij lang voor de pagina geladen is.
  • Als ze toch een avatar hebben kun je die net zo goed tonen met de naam op de kies pagina ipv alleen de naam.
  • Als je spam wilt moet je zo doorgaan met hotmail adressen als platte tekst op de website te plaatsen.
  • En witte tekst op lichtblauwe achtergrond is ook niet aan te raden(mening).

Alstjeblieft;) en Succes

Het is niet een website om internationale beroemdheid mee te bereiken, het is een schoolproject. Het gaat om het idee en het coderen, niet de tekst. Toch heel erg bedankt voor het commentaar. Ik zal snel het een en ander wat veranderen.

Hij is overegens zo traag denk ik vanwege herobo, op localhost gaat het wel snel. Ik heb geen zin om te gaan betalen voor school...

Hoi Jorryt,
Oeps, bij bekijken met Firefox zijn het hele menu en de "Aanmelden"-kolom foetsie, en is de opmaak door elkaar geschud...

jt-movies-ff.png

Als je de foutjes opzuivert die de html-validator aangeeft, zal je o.a. deze tegenkomen:

jt-movies-code.gif

In de html mogen binnen commentaren geen dubbele -- (of meer: ---- enz.) gebruikt worden, behalve voor de begintag <!-- en eindtag --> van het commentaar.
Daar reageert Firefox altijd nogal fel op! ;)

Als je dit doet:
HTML:
<!-- Menu
================================ -->
<div class="boven"><div class="menu">
|<a href="index.php">Home</a> |<a href="kiezen.php">Kiezen</a> enz. 
</div></div>

<!-- Banner
<div class="photodiv"></div>

<!-- Midden
<div class="inhoud">

<!-- Links Midden
<div class="links">
<h1>A movie.</h1><br />Het punt van onze site zijn natuurlijk filmpjes.
dan heb je daar geen last meer van.
Dan ziet Firefox weer goed waar de commentaren ophouden en de <div>s moeten beginnen. :)

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan