Tor Browser Package zo onstabiel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Satangel

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2006
Ik ben ten einde raad met het gebruik van Tor Browser Package. Ik download de Package van de officiële site, unzip het en gebruik het, maar het is verschrikkelijk onstabiel.
Ik kan met moeite een site openen, of de browser loopt vast en 'reageert niet meer'.
Ik heb het geprobeerd op mijn laptop, op een virtual machine en op een compleet andere PC, maar elke keer loopt het programma vast, crashed ie gewoon.

Hoe kan ik dit verhelpen? Heb al veel Gegoogled, en ze zeggen dat de fout bij mij ligt, maar aangezien ik het geprobeerd heb op een andere PC, lijkt me dat sterk.

Ik gebruik tor alleen in (VM)linux en eigenlijk alleen om een "Externe view" te forceren. Meestal gaat dat wel goed. Langzaam is het zeker, maar niet onbruikbaar. Is het huidige pakket niet gewoon corrupt? Hoe lanceer je? via "vidalia" ?

Via Start Tor Browser.exe, en dat is idd via Vidalia dan.
Ik heb er niets aan veranderd, kan toch niet corrupt zijn dan?

Laatst bewerkt door een moderator:
Nog even getest, maar de linux package werkt iig nog steeds zonder problemen

Je zou als alternatief Advanced Onion Router kunnen gebruiken. Dit programma maakt verbinding met het Tor netwerk en vervolgens kun je andere programma's zoals webbrowsers forceren om verbinding te maken via dit netwerk.

Het is open source:

http://advtor.sourceforge.net/

Ik heb overigens ook geen problemen met de Tor Browser.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan