Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha, brein staat echt niet zomaar voor je deur (je wint nog eerder de loterij denk, want ik denk dat 1 op de 2 gezinnen thuis torrents downloaden en uploaden), tevens moete ze gegevens hebben waar je woont enzo. En in het kontrakt wat we hebben getekend voor internet staat dat de gegevens geheim blijven
mvg
Hoi,
Er zijn verschillende methodes om een torrentsite te maken. Er zijn enkele cms sen ( content management systemen) die plugins hebben. Ook voorgemaakte trackers zijn er wel te vinden maar meestal tegen betaling.
Misschien helpt deze link je al wat verder: http://extremetracking.com/?reg
Anders zal Google je ook heel goed kunnen vooruit helpen.
Even off topic: Mensen ga hier niet whinen over dat torrents illegaal zijn want dat zijn ze absoluut niet. Persoonlijk werk ik bv momenteel aan een tracker waar linux distro's op geplaatst kunnen worden.
ik heb me hiervoor aangemeld en wat nu?
mvg kilian
De site geeft je de instructies wel mee. Gewoon even rondsurfen en het legt zichzelf uit.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.