Torentsite

Status
Niet open voor verdere reacties.

kilian

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2007
Hallo, ik wil een eigen tracker maken voor op me site, ik wil namelijk een torrentsite proberen te starten. Weet iemand hoe dit moet? ik ben op veel van deze sites admin maar ik wil er toch 1 zelf maken. ik denk voor wat vrienden.

mvg kilian

Hoi,

Er zijn verschillende methodes om een torrentsite te maken. Er zijn enkele cms sen ( content management systemen) die plugins hebben. Ook voorgemaakte trackers zijn er wel te vinden maar meestal tegen betaling.

Misschien helpt deze link je al wat verder: http://extremetracking.com/?reg

Anders zal Google je ook heel goed kunnen vooruit helpen.

Even off topic: Mensen ga hier niet whinen over dat torrents illegaal zijn want dat zijn ze absoluut niet. Persoonlijk werk ik bv momenteel aan een tracker waar linux distro's op geplaatst kunnen worden.

haha, brein staat echt niet zomaar voor je deur (je wint nog eerder de loterij denk, want ik denk dat 1 op de 2 gezinnen thuis torrents downloaden en uploaden), tevens moete ze gegevens hebben waar je woont enzo. En in het kontrakt wat we hebben getekend voor internet staat dat de gegevens geheim blijven

mvg

haha, brein staat echt niet zomaar voor je deur (je wint nog eerder de loterij denk, want ik denk dat 1 op de 2 gezinnen thuis torrents downloaden en uploaden), tevens moete ze gegevens hebben waar je woont enzo. En in het kontrakt wat we hebben getekend voor internet staat dat de gegevens geheim blijven

mvg

Ha, ha Tom.... maar als jij een SITE hebt met een Tracker [dat is als je goed leest, wat hier de bedoeling is...] hoeven ze alleen maar WhoIs in te tikken en ze weten precies waar je zit... je kletst dus maar weer wat uit je nek......

serieus?? want ik haal alles van private trackers namelijk, weten ze dan ook adres enzo

maarja boeit mij geen .... of ze hier staan, me ouders zulle alleen niet leuk vinden

mvg

ahh ik kijk op brein website, maar downloaden (er staat aanbieder) is niet illegaal maak ik er uit op want er staat:

Naam AANBIEDER
Adres AANBIEDER:
Telefoonnummer illegale aanbieder:
E-mail illegale aanbieder:
Website illegale aanbieder:
URL of nummer illegale advertentie:
Naam vraag en aanbod website:
Aanvullende informatie/ opmerkingen:

Downloaden is [nog] niet illegaal...
Hoewel op 27 juni een rechter daar anders over denkt.... zie hier:
http://www.nrc.nl/media/article1147490.ece/Rechter_downloaden_toch_illegaal

Ze weten vaak de adressen van trackers wel, maar ze kunnen er niet bij komen....
De grootste tracker zit in Zweden... daar mag dat... Een top private tracker zit in de Oekraine [na eerst in Nederland en daarna in Canada te zijn "weggepest"]... en ga zo maar door......

Hoi,

Er zijn verschillende methodes om een torrentsite te maken. Er zijn enkele cms sen ( content management systemen) die plugins hebben. Ook voorgemaakte trackers zijn er wel te vinden maar meestal tegen betaling.

Misschien helpt deze link je al wat verder: http://extremetracking.com/?reg

Anders zal Google je ook heel goed kunnen vooruit helpen.

Even off topic: Mensen ga hier niet whinen over dat torrents illegaal zijn want dat zijn ze absoluut niet. Persoonlijk werk ik bv momenteel aan een tracker waar linux distro's op geplaatst kunnen worden.

ik heb me hiervoor aangemeld en wat nu?

mvg kilian

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan