Torpia - accept testers gezocht!

Status
Niet open voor verdere reacties.
He, leuk... Ik ga een bot maken... Deze had ik al een keer gemaakt toen Torpia net begon speelde ik het ook, met mijn bot... Maar ik hen hem nooit aan anderen gegeven... Zal hem weer maken; beschikbaar maken voor iedereen:D

P.S. Als jullie willen dat mijn bot niet werkt, mag je het halve spel gaan veranderen:D:thumb:

Kun je een kopie van je bot naar info@torpia.nl sturen? Dat is wel interessant om te bekijken, of we die kunnen blokkeren :)

(Misschien is het makkelijker dan je denkt ;))

Ok, dat ik Torpia speelde is al weer meer dan een jaar geleden. Helaas heb ik de bot niet meer.
Maar aangezien ik nu weer torpia speel maak ik een nieuwe. Ik stuur hem wel naar je als ik hem weer heb.
Begin vandaag om hem te maken...

Wat ik nu zag is dat je maar 3 gebouwen tegelijk mag uitbreiden?! Dat waren er eerst toch onbeperkt?

Laatst bewerkt:
Ja er zijn een hoop dingen veranderd :) Op het algemene forum kun je ws wel vinden wat allemaal...

Ok, het begin is er al.
Hij kan alweer gebouwen uppen.
Moeten nog wat extra dingetjes bij zodat je er meer aan hebt...

Laatst bewerkt:
Ok, de eerste test versie is af...
Je maakt gewoon een hele wachtlijst aan door alle gebouwen(ID) aan te klikken, die hij moet uppen.
Hij gaat gewoon de hele tijd door met bouwen tot er geen opdrachten meer zijn...
Hij weet niet of je genoeg grondstoffen hebt... Heb je er niet genoeg dan zegt die dat hij het aan het upgraden is, maar doet die het niet;)
Voor hij trouwens begint met bouwen moet je eerst het aantal bouw slots, 'Set'-en...
Als je hem wil hebben stuur een mailtje naar: ...

P.S. Hij werkt alleen voor de accept server...

Laatst bewerkt:
He, leuk... Ik ga een bot maken... Deze had ik al een keer gemaakt toen Torpia net begon speelde ik het ook, met mijn bot... Maar ik hen hem nooit aan anderen gegeven... Zal hem weer maken; beschikbaar maken voor iedereen:D

P.S. Als jullie willen dat mijn bot niet werkt, mag je het halve spel gaan veranderen:D:thumb:

Hoe doe je dat???
en je maakt dan toch een soort van automatisch acc?:p

GR

Gewoon een wachtlijst aanmaken van de ID die de gebouwen hebben die geupgraded moeten worden, en daarna probeert hij ze te upgraden en leest hij de tijd uit, als de eerste klaar is gaat de volgende etc... Heel simpel;)

bot maken

ben ik nou dom ofzo want ik snap het niet:p

1:wat heb ik er voor nodig???
2:hoe zet je het in elkaar/met die gebouwen(ID)???
3:hoe doe je dat kun je misschien een mails sturen met de gegevens die ik nodig heb naar jesperteriet@orange.nl

alvast bedankt

Laatst bewerkt:
huh je kan de serve gewoon laten crahses door invalid pointer te gebruiken O_o

Wtf!!!???

wat is dit nou en dankje voor die bot superabc maar die test-torpia server is hartstikke down(offline)

ik heb een bot geprogrammeerd die alles voor je aanklikt en tiept indien nodig zodat je kan slapen en dat je nog door kan spelen.
maar ik wil die liever niet doorgeven aan derden

topic is van 2009 dus kan met rust gelaten worden.
en waarom type je deze tekst als je toch niet wilt delen.

let daar in het vervolg even op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan