torren

• Onderwerp starter Onderwerp starter vinky
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

vinky

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2009
Hoi allen,

Ik heb 2 torren in mijn BENQ FP92W widescreen LCD Monitor :D
ze komen zo nu en dan tevoorschijn, kan dat kwaad ?

Vink

kijk maar uit dat je geen jonge torretjes krijgt
torren zijn ook transistors :o

Die torren zorgen voor vervuiling, dus ik zou ze proberen er zo snel mogelijk uit te halen.

Tijs.

oef, wat is dat allemaal op een spaanse, warrige HP XP computer ? mijn eigen XP is gelukkig standaard Microsoft.

Vink :evil:

Ik krijg het idee dat het niet over échte insecten gaat maar over software die 2 torren over je computerscherm laat lopen.

Als dat inderdaad is waar het over gaat, dan kun je het volgende doen:
Start Process Explorer
Zodra de torren weer verschijnen, open Process Explorer, sleep het 'vangnetje' (meest rechtse knop op de balk) met de muis over een van de torren en laat de muis los.
Het proces dat voor die torren verantwoordelijk is wordt dan gemarkeerd in Process Explorer. Schrijf op hoe het proces heet, rechtsklik erop en kies Properties. Kijk daar waar het 'torren-programma' staat op de harde schijf en schrijf het op. Kill daarna het proces, en verwijder het torren-programma van je harde schijf op de plek waar je had opgeschreven dat die zou moeten staan.

Succes,

Tijs.

Vandaar beetje mijn vraag.Beide zou mogelijk kunnen zijn:d

Maar dan zit ik even met wel of geen sectie verplaatsing.

Ach, ik stoor me er niet zo aan, ze blijven aan de linkerkant van het scherm rondpriegelen, en zijn niet groter dan 1/2 cm, maar als ze gaan paren heb ik een probleem ;-)

beide zijn mogelijk inderdaad, ik heb mijn schermvoeding aan dezelfde kant gekoppeld als mijn cpu-kast surgeprotector en die blijft dus ook 'snachts op standby staan, misschien vinden ze een klein beetje warmte wel gezellig.

Ik kan ook een groot mes nemen en ze eruit snijden, maar tja, daar schiet je ook niet veel mee op. Mijn computer is rijp voor een nieuw moederbord dus misschien ga ik nu over op een laptop, moet wel niet zo duur zijn en Fedora aankunnen. Draai nu Cygwin, linux op windows, maar om daar Openssh op te zetten is een crime en ik wil mijn homepage terug. http://peacenow.org

Vink

Mod edit

Dan blijft dit topic dus mooi meekruipen in deze sectie;)

hoe zet ik: probleem opgelost ?

Vink

mijn maestro kaartje is onderweg vanaf de amro, kostte 3 weken, als iDEAL het nog doet zal ik wel een gift geven. creditcards gaan er bij mij niet in over het internet.

Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.

Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.

de tor (nu ééntje) verschijnt zo nu en dan op een totaal andere XP (van HP) op mijn scherm, ik denk dat het misschien een virus kan zijn in ons Forum, ik laat de vraag onopgelost

Vink

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan