XP19
Gebruiker
- Lid geworden
- 27 feb 2009
hallo allemaal,
Ik heb veeel te trage torrents en daar zou ik graag wat aan willen doen
De snelheid van mijn torrents zijn afwisselend ;
voorbeeld 1:
'Oblivion' (PC spel van ongeveer 2,90 GB)
voorbeeld 2:
[Wii] Mario Kart ( zo'n 4,5 GB)
Het spel Oblivion is nu paar daagjes bezig en is al bina klaar (96%)
Mario Kart was echter heel sloom; het spel was 2 weekjes bezig en is was nog maar 5%
van een vriend hoorde ik dat dit aan de 'seeds' lag en dat ik moest zorgen voor torrents die ongeveer 1000 seeders hadden.
Toen ik bij Mario Kart keek bleek er maar 6 seeds ofzo waren, ik begreep dus dat het zinloos was om nog door te gaan en heb de download geannuleerd...
maar nu heb ik een nieuw probleem:
WAAR VIND IK TORRENTS MET 1000 SEEDS
Oblivion was 250 ongeveer en duurde een paar daagjes
als het niet mogelijk is om snellere downloads te krijgen ben ik ook best tevreden 1 spel per 3 dagen maar volgens moet het hoger kunnen .
DUS
Wie weet hoe ik torrent (Films en Games waaronder vooral Wii spellen) sneller kan downloaden ??
Ik heb ergens ook gelezen dat je andere poorten moet openen ofzo maar dit snap ik niet egt
zou iemand me dit willen uitleggen ?
PS
ik gebruik nu Bittorent , maar Mario Kart had ik met µTorrent gedownload (nou ja voor zover je het downloaden kunt noemen dan
)
ALVAST BEDANKT:thumb: !!
Ik heb veeel te trage torrents en daar zou ik graag wat aan willen doen

De snelheid van mijn torrents zijn afwisselend ;
voorbeeld 1:
'Oblivion' (PC spel van ongeveer 2,90 GB)
voorbeeld 2:
[Wii] Mario Kart ( zo'n 4,5 GB)
Het spel Oblivion is nu paar daagjes bezig en is al bina klaar (96%)
Mario Kart was echter heel sloom; het spel was 2 weekjes bezig en is was nog maar 5%
van een vriend hoorde ik dat dit aan de 'seeds' lag en dat ik moest zorgen voor torrents die ongeveer 1000 seeders hadden.
Toen ik bij Mario Kart keek bleek er maar 6 seeds ofzo waren, ik begreep dus dat het zinloos was om nog door te gaan en heb de download geannuleerd...
maar nu heb ik een nieuw probleem:
WAAR VIND IK TORRENTS MET 1000 SEEDS

Oblivion was 250 ongeveer en duurde een paar daagjes
als het niet mogelijk is om snellere downloads te krijgen ben ik ook best tevreden 1 spel per 3 dagen maar volgens moet het hoger kunnen .
DUS
Wie weet hoe ik torrent (Films en Games waaronder vooral Wii spellen) sneller kan downloaden ??
Ik heb ergens ook gelezen dat je andere poorten moet openen ofzo maar dit snap ik niet egt

zou iemand me dit willen uitleggen ?
PS
ik gebruik nu Bittorent , maar Mario Kart had ik met µTorrent gedownload (nou ja voor zover je het downloaden kunt noemen dan

ALVAST BEDANKT:thumb: !!