Torrent bestand met winrar openen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

xIrene

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2007
Hei,

ik heb Harry Potter and the goblet of fire gedownload en dat duurde heel lang,
maar nu ik het met Winrar wil openen dan komt er een bericht te staan als je bij 100% bent en dan is er uiteindelijk helemaal geen bestand uitgepakt. :confused:

Weten jullie waaraan dit ligt?
En wat ik moet doen om dit te verhelpen?

Alvast bedankt, Irene

Geef de juiste en volledige naam eens van het bestand dat je gedownload hebt

Het gaat hier dus wel om één Winrar bestand? Of om een heleboel kleine Winrar bestanden?
Misschien pakt hij het wel uit, maar in een andere map dan waar jij wil. Je kunt dit eens proberen: rechts klikken op je bestand > Uitpakken in [naam van het bestand]\. Je hoort je uitgepakte bestanden nu te krijgen in een map waar je Winrar bestanden ook staan...

PS: als je een Engelse versie hebt, is het Extract to [naam van het bestand]\

Laatst bewerkt:
Bedankt,

maar ik ben er nog niet helemaal uit.
Het bestaat uit allemaal winrar bestanden en de naam is:

In het bericht staat dan dat het bestand niet goed versleuteld is met de map ofzo iets.
Er staat nou niks in de map er is dus ook niet geopend.
Wat moet ik doen?

Groetjes, Irene

Laatst bewerkt door een moderator:
En met die map is niet zo want hij pakt het bij mij uit in de map van de Winrar bestanden.
Ik ben nu een nieuw archief aan het aanmaken, ik weet niet of dit helpt dus ik probeer maar wat. Alsjeblieft help me.. want hopelijk heb ik niet voor niks 3 dagen zitten te wachten. :(

Groetjes, Irene

Je geeft eigenlijk zelf het antwoord al, je geeft aan dat de bestanden niet goed versleuteld zijn, maw het bestand is corrupt en dus waardeloos.

punt twee, die link die je gaf naar die torrent is naar mijn idee in strijd met de huisregels.

Dat moet je ook helemaal niet met torrents doen.Verdiep je maar eens eens in het downloaden met nieuwsgroepen en gebruik dan een payserver!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan