Torrent blokkeert draadloze netwerkkaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Testrijder

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2005
Hoi

Ik heb sinds kort een klein probleem met mijn draadloze netwerkkaart. Als ik een tijdje een torrent client heb draaien gaat ineens mijn draadloze netwerkkaart uit. In het apparaatbeheer staat dat ie is ingeschakeld maar dat is niet het geval. Hij doet het pas weer als ik op uitschakelen klik en dan weer op inschakelen. Ik had dit probleem eerst niet. weet iemand wat het is??

Bedankt.

Dat hoeft niet persé aan je torrent te liggen.

Krijg je ook ergens een foutmelding bij de netwerkkaart?

"beperkt of geen netwerkverbinding" oid.?

Geplaatst door killermenace
Dat hoeft niet persé aan je torrent te liggen.

Krijg je ook ergens een foutmelding bij de netwerkkaart?

"beperkt of geen netwerkverbinding" oid.?

Nee de kaart functioneert verder perfect, eerder had ik dit probleem zelfs helemaal niet

Heb je dit ook als je geen P2P aan het draaien bent ?

Nee ik heb dit uitsluitend met torrent clients. Ik dacht eerst dat het aan de client lag maar bij het proberen van een andere heb ik het zelfde probleem. De enige manier om het op te lossen is de kaart in apparaatbeheer uitschakelen en dan weer inschakelen. Ik ben geneigd een andere kaart er in te steken die ik nog heb liggen van een ander merk, maar er zit een draadje aan de kaart die naar een lampje aan de voorkant van de pc loopt.

Kijk eens bij het tabblad energiebeheer van de netwerkkaart (in apparaatbeheer, eigenschappen van de kaart) of Windows de kaart mag uitschakelen om stroom te besparen. Windows doet dit dan automatisch als er een bepaalde tijd geen data wordt getransporteerd.

Helaas was het probleem niet hier te vinden. Het is zeer vreemd omdat er geen goede reden is dat het apparaat soms uitvalt.

Reduceer het aantal verbindingen eens drastisch van je P2P prog.Werk je met SP2 ?

Ok ik heb nu het maximaal aantal verbindingen van 200 naar 100 gezet...... En nu wachten tot ie niet uitvalt :)
Ik heb SP2
Alvast bedankt als dit werkt!

Ok heldin dank je wel!
Nu met 100 gebeurt et al niet meer (behalve 1X in het begin) Het ligt dus aan het aantal verbindingen. Mijn probleem is redelijk opgelost. Ik vind het echter wel vreemd dat dit probleem zich eerst niet voordeed.
Bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan