Torrent client & Router

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ton Kap

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2002
Wie kan mij helpen.
Ik ben een BitTorrent Client geworden, heb Azureus op mijn computer geïnstalleerd. Het werk best hoor maar ik krijg steeds een melding dat ik een NAT probleem heb of er komt een melding dat ik geen verbinding met de tracker kan krijgen. De firewall is aangepast, maar de meldingen blijven komen. Nu komt mijn probleem, ik heb ook en router ( Edimax broadband router BR6004+) staan, ik kom er maar niet uit wat ik in de configuratie van die router moet veranderen om het NAT probleem op te lossen.

Het IP Protocol is TCP de poort is 6881 dat weet ik inmiddels maar voor de rest snap ik er geen donder van.
Als er iemand is die mij kan helpen maak je erg gelukkig.

Vol verwachting wacht ik af Ton,

Laatst bewerkt:
Als je van spam houd dan mag je je e-mail adres laten staan.
Wil je geen spam dan zou ik je e-mail adres maar uit dit bericht halen.

Er zijn meerder oorzaken voor jouw probleem .
de meeste trackers hebben de standaard poort geblockt 6881. ik zelf gebruik poort 49152 tot 65535 .De meeste trackers hebben een FAQ lees die eens door om te kijken welke poorten ze gebruiken .
Het kan ook zijn dat de tracker down is en dan krijg je al die meldingen .
Als je de liquid tracker gebruikt die is nogal popie om zijn nl dvd's dan klopt het dat je al die meldingen krijgt want de tracker ligt plat.

Ik zelf ben geen gebruiker van azureus vind het progie te veel zuigen aan de systeem bronnen .Vind bittornado een stuk stabieler en sneller werken .

kijk eens op www.duken.nl
dit is een goede site waar ook een goede forum zit.
deze jongens kunnen je alles vertellen over bittorrent e.d.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan