torrent doet niks

Status
Niet open voor verdere reacties.

janh65

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2004
Ik doe af en toe eens iets van torrent downloaden, maar soms merk ik dat torrent helemaal niet doet downloaden,(zie foto) zelfs al druk ik op force start. Is hier wat tegen te doen?

Bijlagen

• torrent.JPG
    torrent.JPG
    33 KB · Weergaven: 134
ja , geen wonder dat ie niks doet.., hij is inactief ! je moet eerst die Groene play button drukken voor dat ie het begint te downloaden ,
:thumb: laat iets weten of ie het dan doet!

Edit: je moet het ook even selecteren he,

daar staat 0 seeds en 0 ppeers dus kan je lang wachten er zijn geen aanbieders dus:confused:

inderdaad hij moet bronnen hebben om van te downloaden he, Best is de Bitlord's zoekfunctie te gebruiken,en een file nemen van dat vele mensen downloadne

tja torrent he dat is bagger van de beste soort :o

advies ,stap over op nieuwsgroepen

Ik doe af en toe eens iets van torrent downloaden, maar soms merk ik dat torrent helemaal niet doet downloaden,(zie foto) zelfs al druk ik op force start. Is hier wat tegen te doen?

Weinig of geen "Health":(

Grtz.

Ok, dit probleem is dus niet op te lossen.
Iemand een goede tip voor Nieuwsgroepen die wel downloaden?

Kijk hier eens......

Suc6.

Begrijp er niets van. Heb handleiding voor beginners gelezen er één van de niewsreaders gedownload SAB. Ging al meteen mis en krijg de melding dat mijn computer niet verder kan, geen vrije poort of zo. Is er geen NL talige handleiding waar stap voor stap dit uitgelegd wordt. Dit is voor mij abracadabra.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan