Torrent door een andere client over laten nemen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Kenju
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Kenju

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2001
Ik ben momenteel een bestand aan het downen middels Bitcomet. Dit progje lijkt echter niet helemaal op mijn systeem te willen werken; het valt steeds uit. Nu lijkt het me, dat het mogelijk moet zijn, het deels gedownloade bestand verder te downloaden met een andere bittorrentclient. De vraag is echter: Hoe doe ik dat?
Ik probeerde BitComet na een tijdje Azureus te hebben gebruikt (Azureus trok naar mijn idee iets teveel systeembronnen). Ik was echter vergeten dat BC niet echt stabiel wil lopen op mijn systeem (ik had het idd al eens eerder gehad, met hetzelfde probleem). Ik heb nu Azureus er nog op staan. Daar zou ik de torrent dan ook verder mee willen downen. Iemand die weet hoe ik dit kan doen?

bij bittorrent was het zo dat je klikte op het bestand en als je het afsloot toen die nog niet klaar was en volgende dag weer wou downloaden. dan moest je naar
die link gaan en er weer op klikken en dan als tie vraagt waar je wilt opslaan op het bestand klikken die er al was.(waar je die dag ervoor het bestand had gesaved) als je me snapt.
misschien kan je dat proberen.

Klonk als een logische oplossing. Ik heb het geprobeerd, helaas zonder resultaat.

Heb je vooraf wel eerst Bitcomet verwijderd!!!!!!!!

Als je daarna de torrent aanklikt met azureus en naar dezelfde map verwijs moet hij gewoon weer doorgaan.

Ik heb BC verwijderd, computer opnieuw opgestart, maar de download begint gewoon opnieuw. HIj verwijst gewoon naar dezelfde directory als de eerste download.

Verplaats de torrent van de tracker even naar een andere map, laat de map met de download staan.
Ga de torrent opnieuw halen ( rechts aanklikken doel opslaan) bij de tracker en verwijs hem naar de map met de download klik vervolgens de torrent aan, nu gaat hij eerst controleren wat er al aanwezig is en daarna gaat hij verder met het binnen halen.

groetjes Jac

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan