torrent heel traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0516

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2007
Ik gebruik pas bittorrent en het ik heel traag (9KB/s). Mijn vriend zei dat het is omdat ik een router gebruik.lvl one fbr 1418 tx. kan iemand me wat uitleg geven of ik hier iets kan aan veranderen.

Probeer is U-torrent kijk of die dan ook zo traag gaat want de router zou inprinciepe niet veel verschil moeten maken.

nu is het rond de 60kb/s wel wa sneller maar nog steeds veel te traag maar maar bij andere dingen gaat het wel wel rond de 100 en 200

Hangt ook van het aantal seeders en leechers af hè. Hoe is die verhouding van hetgeen je nu download?

En hoe staat het met openen/forwarden van de poorten in de router?

er staat 6(13) en 7(53) en bij status staat er [F]Downloaden maar bij de rest ni

Je moet even kijken op de pagina waar je het bestand vandaan hebt daar staan duidelijk het aantal seeders en leechers achter het te downloaden bestand.

Okay..er zijn dus 9 uploaders en er zijn dus 23 downloaders....geen wonder dat hij dan traag is.
Andersom zou een stuk beter zijn.

ahzo toch bedankt voor de hulp nu gerbuik ik toch u-torrent inplaats van mijn vorige :thumb: maar ik heb ook al van paar vrienden dat ik moet forwarden ofzo kan je ook even uitleggen voor wat dat dient ?

Nee, lijkt mij niet nodig.
Anders loopt hij helemaal niet. Forwarden is openen van een poort en als deze dicht zou staan had er niks gebeurt.

Laatst bewerkt:
Is dat zo?
Bij mij anders nog nooit gedaan en ik haal bestanden binnen met gemiddeld 700KB!

En je zit achter een router en geen Upnp ingeschakeld??

Dat mag je mij eens uitleggen, kan ik ook weer iets leren.
Of heb je gewoon al je poorten open staan?

Ik heb een Asus en heb zelf nooit poorten open gezet en wat is Upnp?

Alleen mijn IP te zien maar dat is normaal. Posrt scan is alles groen!

Ook op GRC.com staat alles op STEALTH!

Wil je nog een screenshot als bewijs? :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan