torrent of publiek WLAN

Status
Niet open voor verdere reacties.

madmuppet

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 dec 2001
torrent op publiek WLAN

Torrent software op een publiek WLAN... hoe ga ik dat aanpakken? Meestal moet er nogal wat ingesteld worden, maar met een publiek WLAN beschik ik niet zonder meer over alle gegevens natuurlijk.

Kan iemand me helpen met een goed Torrent programma, en hoe dat in te stellen, zodat ik het op ieder willekeurig WLAN kan gebruiken?

Laatst bewerkt:
Je zit met een ander probleem, namelijk dat portforwarding op de router ingesteld moet worden. Met andere woorden, er moet een poort verwijzen naar het ip adres van jouw pc. Dat gaat niet lukken omdat je waarschijnlijk niet in de router komt om dat in te stellen, en omdat je een dynamisch (wisselend) IP adres van de router krijgt. Dus ik denk dat het een gevalletje helaas is.

Bingo! Portforwarding.... die term zocht ik ja, maar ik kon er even niet zo snel opkomen. Maarreeeh.... dat gaat dus niet lukken... :(

Nog een ander idee voor iets dat beter is dan LimeWire?

bij een publieke internet verbinding blocken ze normaal alles behalve poort 80

madmuppet zei:
Bingo! Portforwarding.... die term zocht ik ja, maar ik kon er even niet zo snel opkomen. Maarreeeh.... dat gaat dus niet lukken... :(

Nog een ander idee voor iets dat beter is dan LimeWire?

Wat Lamp zegt. Dus je bent gebonden aan programma's die over http lopen. Zelfs FTP-en gaat niet lukken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan