torrent opeens traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cldiia

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2011
Berichten
22
Lieve mensen,

Ik gebruik al een tijdje Utorrent, eigenlijk zonder problemen.
Ik vond dat hij vrij langzaam downloadde (nu blijkt dat ik heel snel alles binnenhaalde)
Ik begon wat te rommelen met de installatiegids. (via het icoontje rechts onderin)
Die stond ook altijd op groen.. Nadat ik wat had gerommeld aan de bandbreedte en de uploadsnelheid begon hij opeens veel trager te werken.. Ook stond het icoontje rechts onderin opeens in het oranje.
Ik heb de instellingen weer terug gezet zoals ze stonden, de uploadsnelheid en de bandbreedte. Eerst stond de bandbreedte op: zo dichtbij mogelijk (iets in die richting) en nu staat hij op Amsterdam #1 of #2, dit wil dus nog wel eens wisselen.
Alles staat dus nu weer op de goede plek, maar ik blijf dat oranje icoontje houden (die soms voor 2 sec op groen springt) en hij download nog steeds veel trager dan dat hij eerst deed.

Voor de goede orde: Ik heb NIKS aan de poorten veranderd en die staan ook nog steeds hetzelfde. Alles staat open. Ook heb ik altijd veel seeders en weinig peers. Hier kan het dus echt niet aan liggen.

Hoe krijg ik hem gewoon weer terug op de goede snelheid? Zoals het eerst was?
Moet ik hem opnieuw downloaden?

Alvast bedankt!
 
ja denk de makkelijkste manier is om utorrent opnieuw te installeren

gooi dan wel eerst deze versie eraf en installeer het opnieuw ( anders neemt ie waarschijnlijk de oude instellingen weer over )
 
uTorrent opnieuw installeren zal weinig uithalen. Je kan beter Windows Firewall (of een andere firewall als je die geinstalleerd hebt) even nakijken. Desnoods nog de poorten nachecken / andere poorten open zetten en het programma daar op instellen.
 
ik zie dat de status op opgelost staat

mag ik vragen, wat nou de oplossing was ?
 
ik heb utorrent verwijderd en een ander download programma gedownload..
merkte alleen dat nu dus mijn internet erg traag is.
Ik heb de tip gekregen nogmaals naar mijn poorten te kijken, maar ik weet zeker dat deze open zijn..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan