Torrent site

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fleur95

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2008
Berichten
53
Hee allemaal,

Ik probeer een torrent te downloaden via de site magniet.org. ik heb een account aangemaakt, maar als ik op ''download torrent'' klik, word ik doorverwezen naar deze site:

http://magniet.org/auto_download?do...144a42c4f&site=7777772e66696c656d70332e6f7267


Als ik vervolgens doe wat er bovenin vermeld staat, zegt ie dat mn wachtwoord/inlog niet klopt, terwijl ik wel gewoon ingelogd ben. Iemand ervaring met deze site ?

Gr.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je hebt ook een programma geinstalleerd waarmee je torrents kan downloaden? Zoals bitcomet of utorrent? Anders kan het namelijk niet.

Ook het inloggen is mij onbekend, ik download ook wel vanaf daar, heb me nog nooit in hoeven schrijven.
 
Je hebt waarschijnlijk op een link geklikt met een slotje er voor. Het gaat dan om een soort van privé adres waarvoor je je moet registeren.
Probeer gewoon eens een andere link.
 
Je hebt waarschijnlijk op een link geklikt met een slotje er voor. Het gaat dan om een soort van privé adres waarvoor je je moet registeren.
Probeer gewoon eens een andere link.

Jah, volgens mij staat er een slotje voor: hèt probleem
is dat er maar 1 torrent is, en dat is die met het slotje.
 
Je hebt ook een programma geinstalleerd waarmee je torrents kan downloaden? Zoals bitcomet of utorrent? Anders kan het namelijk niet.

Ook het inloggen is mij onbekend, ik download ook wel vanaf daar, heb me nog nooit in hoeven schrijven.

Jah, ik heb utorrent en bittorent en gebruik ze vaak ;)
 
Mag ik vragen om welk bestand het dan gaat, ben zelf namelijk op de site die je noemde (niet nog een keer doen ;)) nog nooit tegen een slotje aangelopen. Dus dan kan ik even kijken.

Wel op andere manieren, dan is het een private tracker met vaak ook een eigen site. En heel vaak hebben die een gesloten aanmelding, waar je alleen op uitnodiging kan komen.
 
Mag ik vragen om welk bestand het dan gaat, ben zelf namelijk op de site die je noemde (niet nog een keer doen ;)) nog nooit tegen een slotje aangelopen. Dus dan kan ik even kijken.

Wel op andere manieren, dan is het een private tracker met vaak ook een eigen site. En heel vaak hebben die een gesloten aanmelding, waar je alleen op uitnodiging kan komen.

Jahoor, dat mag ;). Het gaat om de cd van sara kroos, boheems. (zoekwoorden: sara kroos boheems) . Je krijgt dan 1 zoekresultaat, en het lukt me
niet die te downloaden :(!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan