torrent spel Mortyr 2 stopt bij 99.9 %

Status
Niet open voor verdere reacties.

wilbertneedhelp

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2004
ey

ik ben drie dagen geleden begonnen met het downloaden van het spel Mortyr 2. Het spel is 536,3 MB. Ik heb hem 1 nacht laten downloaden en toen ik s'ochtends keek hoe ver hij was stond hij stil op 99.9 % en 535,73MB. Uploaden doet ie nog wel, en snel ook, maar downloaden wil ie niet meer. Hij hoeft nog maar 500 kb dus ik baal erg. Ook heb ik met een datalimiet van 8gb te maken dus kan ik niet te veel downloaden. (ik zit nu op 6gb) Hij heeft 0 seeds, maar hij heeft het drie dagen geleden wel gedaan. Is het mogelijk dat de seeds weer komen, of heb ik nu data verspild?
ik download trouwens via disney.com .

Laatst bewerkt door een moderator:
ik weet niet zeker of dit een legaal topic is maar ik denk van wel.

uhm.. je staat nou op 99.9% en hij download verder niks.
dan is er niemand online die jouw bestanden heeft die jij nodig hebt.

dat is nou het leuke van een p2p downlaod proggie.
als dat zo blijft dan staat uiteindelijk iedereen op 99.9% en daar kun je helemaal niks aan doen.

ja kopen in de winkel

Police in Finland raided the operation of a popular Bit Torrent site and arrested 34 people, 30 of which were volunteers who helped moderate the site

heeft denk ik niks met mijn torrent te maken, maar it is wel een risico van dit soort sites. andere downloads doen het gewoon, dus heeft het niks met de site te maken ofzow

dit was gewoon een reactie op p2p dingen btw mag dat wel op deze site vragen erover julie zijn toch tegen illigale downloads

tsja, als de prijzen van games omlaag gaan zal ik meer kopen, en mortyr2 is volgens mij niet echt een populair spel, dus hij zal in de winkel moeilijk te vinden zijn. En wat is er mis met vragen over downloadproblemen, ik zet geen link in mijn vraag.;)

ik weet niet met welk programma je downloadt. maar probeer het eens opnieuw op t estarten. (het kan zijn dar hierdoor je download wordt gecancelled, maar volgens mij niet)

als je de download stop en je hebt het torrent bestandje nog, dan kun je gewoon doorgaan met de download.

GR mth

de download heb ik al een aantal keer gecancelled en mij pc opnieuw opgestart, maar het helpt helaas niks

ik weet niet zeker of dit een legaal topic is maar ik denk van wel.

1. Er wordt een spel gedownload waar men normaal voor moet betalen.
2. Er wordt een Bittorrent site vol illegale downloads genoemt.
3. Zie punt 1 en 2.

Nou nee, dit lijkt me geen legaal topic.

Als je gewoon zegt dat je _een_ torrent download en dan dit probleem tegenkomt is het geen probleem, maar als je zelf al aangeeft dat je illegaal bezig bent ben je hier aan het verkeerde adres.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan