torrent unreal tournement

Status
Niet open voor verdere reacties.

sebbe008

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 mei 2007
ik download via torrent unreal tournement 2004
maar nu wil ik het installeren en vragen ze een code die op de CD-rom staat maar die heb ik niet...
wat nu????
help mij...!!
grtzz

in welke vorm is hij gedownload? in losse bestanden of in een ISO?

Je waarschijnlijk tussen die bestanden een .nfo bestand vinden. Deze open je met Kladblok of Wordpad. Hier staat de code vast in.

En anders moet je even zoeken naar een crack wanneer die zich ook tussen de bestanden bevindt.

Online spelen kan je wel vergeten met illegale serienummers, gewoon ter informatie.

Links naar cracks, serienummers e.d mogen hier niet worden vermeld. Ook ff ter informatie. ;)

in welke vorm is hij gedownload? in losse bestanden of in een ISO?

Je waarschijnlijk tussen die bestanden een .nfo bestand vinden. Deze open je met Kladblok of Wordpad. Hier staat de code vast in.

En anders moet je even zoeken naar een crack wanneer die zich ook tussen de bestanden bevindt.

ik vind da bestand nie en waar zoek ik die crack??

Dat verschilt per spel, per team (Meestal worden spellen door een team gekraakt)

Kijk anders in elke map die bij de download zit. Het kan ook zijn dat er alleen een .exe in een mapjes zit welke dezelfde naam heeft als het uitvoerbestand in de installatiemap.

Dat verschilt per spel, per team (Meestal worden spellen door een team gekraakt)

Kijk anders in elke map die bij de download zit. Het kan ook zijn dat er alleen een .exe in een mapjes zit welke dezelfde naam heeft als het uitvoerbestand in de installatiemap.

kvind het nergens e...
kan niemand anders zijn code doorsturen???
grtz

kvind het nergens e...
kan niemand anders zijn code doorsturen???
grtz

Waarom zou iemand dat doen? Diegene kan dan zelf ook niet meer online.

Dus het spel kopen is de enige oplossing of je moet het zelf verder uitzoeken hoe je aan je serienummer komt. In iedergeval niet via Helpmij.

Online spelen kan je wel vergeten met illegale serienummers, gewoon ter informatie.

Links naar cracks, serienummers e.d mogen hier niet worden vermeld. Ook ff ter informatie. ;)
hee ik heb unreal tournement 2004 ook gedowload maar heb online crack kan dus wel online spellen;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan