torrent verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bart1407

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2007
Beste,

ik heb een probleempje met mijn torrent, ik ben nl redelijk nieuw in dit en ik weet niet goed wat te doen. Ik gebruik bitlord, nu heb ik een film gedownload, het downloaden was voltooid 100%. Toen wou ik deze download kopiëren naar mijn map met films. Ik kan mijn download nergens meer vinden. Ik weet dat hem vanuit bitlord kan ik hem openen en dan opent hij in mediaplayer. Maar wanneer ik open bestandlocatie doe dan zegt Vista: De locatie is niet beschikbaar. En als ik deze map open vanuit verkenner zegt hij dat deze leeg is. Waar kan ik nu mijn download terugvinden???

Dank bij voorbaat

Probeer het eens met zoeken en gebruik dan de bastandsnaam.

Ga naar de map van bitlord en dan downloads.
Daar moeten ze in staan.

Met zoeken via de bestandsnaam vind ik enkel de torrent die dan geopend wordt in Bitlord. Wanneer naar de map van Bitlord ga en daar naar downloads dan krijg ik een lege map. Echt iets raar. Toch bedankt voor de snelle reactie

Staat de torrent nog in bitlord?
Klik op de torrent en dan in het venster erboven eigenschappen.
Dan zie je de locatie.

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
De torrent staat nog in Bitlord ja. Als ik op eig zie dan zie ik idd de locatie. Wanneer ik deze kopieër en dan in verkener plak dan krijg ik de foutmelding: kan bestand niet vinden. De bovenliggende map is leeg. Waar is die download dan naar toe?

En als je er handmatig heen gaat zeker ook niks?
Ik zal hier naartoe gaan en als je daar niks vind even op het forum vragen van bitlord.

succes ermee:thumb:

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Gevonden!!! Stond in de map: C:\Users\gebruikersnaam\AppData\Local\VirtualStore\Program Files\BitLord\Downloads

Dit is blijkbaar iets met Vista; Bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan