Torrent via BitTorrent i.p.v Limewire

Status
Niet open voor verdere reacties.

CorsZ

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2009
Beste,

Deze vraag zal ongetwijfeld al meerdere keren gesteld zijn, maar toch.:p
Zoals je al uit de titel kunt opmaken: Inplaats van dat hij Torrents via BitTorrent download doet hij dat via Limewire, nou heb ik op deze sit al gelezen dat het verwijderen van Limewire niet helpt. Daarnaast las ik ook dat je het kunt veranderen via mapopties, maar ik heb Vista...

Hoe zit dat?

Bij voorbaat dank;)

Sla een torrent op, rechtsklikken -> openen met.. Bladeren naar bittorrent, en het vinkje voor "altijd hiermee openen"(oid) aanzetten.

Lijkt me ;)

Vervang Bittorrent door uTorrent (minder belasting voor resources) en klik in uTorrent bij "algemeen" op "associeren met .torrent" ......

@Niek: Nee het is niet mogelijk zelf een map te kiezen helaas:(

@ErpCity: Welke voordelen kleven er vast aan ITorrent? Want als ik het forum een beetje doorlees zijn er vrij veel klachten wat dat betreft...

Ik gebruik zelf ook al zo'n 3 jaar uTorrent en nog nooit problemen mee gehad. uTorrent is (voor zover ik weet) de ligtste torrent-programma dat er is.

Zojuist nog een snelheid gehaald van ruim 1 MB/s. En geen klachten over uTorrent.

oke hier is het ik heb ook welleens zo iets gehad doe opslaan als...
en sla hem ergens op (de download) doe dan als je op de download staat openen met... bittorent.
Heb een keer gehad met die vervelende ea downloadmanager:D
Als het goed is hoef je daarna nooit meer op te slaan hij heeft het dan zo ingesteld dat hij naar bittorent gaat
PS: ik gebruik vuze en vind het nog steeds de beste

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan