torrent

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulcoa

Verenigingslid
Lid geworden
30 jan 2001
Ik heb het zelfde probleem met het downloaden ik download nu met een snelheid van 11.9 kb , ik heb een adsl aansluiting van 3.0 Mbps

Ik werk met Torentspy, en azureus, ik heb het past geinsatlleerd dus moet ik er nog wel even wegwijs in worden , maar die sneldheid vindt ik wel erg traag, en als ik aan het downloaden ben, wordt het surfen ook een stuk langzamer, tenminste de site laden?

graag jullie advies

Kan een aantal oorzaken hebben

- zijn er genoeg bronnen beschikbaar waarvan je probeert te downloaden?

- zit je achter een router?

- zit je achter een firewall?

Ik zit niet achter een router, en de firewall, alleen die standard bij planet geleverd wordt.

Bronnen zijn het zelfde als de uploaders ( 56 )

En welke modem heb je van planet?

Als je trouwens nog nooit met azureus hebt gewerkt is het moeilijk de juiste instellingen te vinden. Misschien beter bitlord eens proberen als torrent-client?

Kijk in Azureus eens onder "tools" en dan "nat/firewall test".

Dan kun je de poort testen die gebruikt wordt. Als het goed is krijg je een ok. Anders moet je de poort veranderen.

Ja , dat heb ik gedaan en krijg gewoon een, ok, ik krijg nu ongeveer 19.6 kb/s,

wat is ongeveer een normale snelheid? en de status is ookk groen dus dat is ook geen probleem

Waarschijnlijk heb je nu een open torrent-site te pakken, zonder registratie etc. Daar zijn de downloadsnelheden superlaag en je uploadsnelheden vaak hoog.

Probeer eens een tracker (lees: torrentsite) waar je je moet registreren zoals demonoid of iets dergelijks. Na registratie zijn je snelheden hoger, alleen moet je nu wel uploaden wat natuurlijk de kracht van p2p is :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan