Torrent

Status
Niet open voor verdere reacties.

GambiaUser

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2009
Hoe maak ik een site waarmee ik torrents upload?
Ik heb alle mogelijkheden op mijn host, MySQL .htaccess xHTML php javascript etc.

Ik heb het nodig, ik upload alleen files die tot mij behoren.

.torrent bestandjes kan je gewoon op je server in een map gooien. Als je het hosten van een tracker bedoeld dan zou ik eens aan je host vragen of dat is toegestaan. Ik kan je bijna garanderen van niet, als het een simpel virtueel pakket is.

Ik heb gevraagd en heteuke is dat ik hun mocht verassen, want ze verwachtten niet dat het me zou lukken.

Jij mag hun verassen, en ik denk dat Brein jou dan weer gaat verassen .. Niet echt een verassing dus ;)

Een tracker opzich is niet illegaal en het hosten of tracken van torrent bestanden ook niet, zolang de bestanden binnen die torrent niet illegaal is (zoals films, muziek, software). Brein zou je graag doen geloven dat het middel om te downloaden illegaal is (torrents, nieuwsgroepen) maar als de bestanden die je met torrents verspreid gewoon legaal zijn dan is er niets aan de hand. Er zijn zat bedrijven die hun updates of software verspreiden door middel van torrents.

Ik heb wel dit gevonden voor je, maar er staat nergens bij wat de server precies nodig heeft of hoe je het installeert. Misschien zit dat bij het pakket dat je download. Maar als ik je host zo hoor dan zijn ze behoorlijk zeker van hun zaak en hebben ze waarschijnlijk alle tracker benodigdheden dicht getimmerd. Hou ons op de hoogte! :D

First of all, het is zelf gemaakte software + software van partners, niets van adobe dat betaalt is of die ****.

@RobinF ik zou graag dat pakket ontvangen, ik zou het geniaal vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan