torrents en p2p lopen vast in Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

xerollo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 feb 2008
Berichten
1
Hi,
Ben een newbie hier en wellicht kan een van de wizards hier mij helpen.
Ik draai Vista home premium athlon 2x64 met 2g intern op een nagelnieuwe voorgeïnstalleerde pc.
320gig hd intern 2x500gig extern. Alle programmas die je kunt bedenken werken voortreffelijk,
behalve::::::

Als ik een torrent prog als utorrent of een p2p als eMule aan het werk heb, loopt vista na een tijdje onherroepelijk vast. (idem dito met Azureus, Limewire of whatever)
Alleen een harde restart is nog een optie.
Alle programma's zijn vista compatible (laatste utorrent en eMule 048a)
Ook uitvoeren als admin en comptabiliteit als onder xp geeft geen soelaas. Harde restart is de enige optie. Interne en externe virus- en spywarechecks: schoon. Hijack this: geen bijzonderheden.
UAC uit of aan maakt niets uit.

Iemand enig idee welke instellingen in Vista dit veroorzaken?

bvd
Frank

:shocked:
 
Is hier al een reactie op?

Ik heb windows 7 en heb het zelfde probleem na een tijdje slaat de pc vast als ik deze programmas niet gebruik kan ik hele avonden computer zonder problemen meestal 10 min utorrent en hij loopt vast.

mvg dimitry
 
Hi,
Ben een newbie hier en wellicht kan een van de wizards hier mij helpen.
Ik draai Vista home premium athlon 2x64 met 2g intern op een nagelnieuwe voorgeïnstalleerde pc.
320gig hd intern 2x500gig extern. Alle programmas die je kunt bedenken werken voortreffelijk,
behalve::::::

Als ik een torrent prog als utorrent of een p2p als eMule aan het werk heb, loopt vista na een tijdje onherroepelijk vast. (idem dito met Azureus, Limewire of whatever)
Alleen een harde restart is nog een optie.
Alle programma's zijn vista compatible (laatste utorrent en eMule 048a)
Ook uitvoeren als admin en comptabiliteit als onder xp geeft geen soelaas. Harde restart is de enige optie. Interne en externe virus- en spywarechecks: schoon. Hijack this: geen bijzonderheden.
UAC uit of aan maakt niets uit.

Iemand enig idee welke instellingen in Vista dit veroorzaken?

bvd
Frank

:shocked:



Is hier al een reactie op?

Ik heb windows 7 en heb het zelfde probleem na een tijdje slaat de pc vast als ik deze programmas niet gebruik kan ik hele avonden computer zonder problemen meestal 10 min utorrent en hij loopt vast.

mvg dimitry


Jullie kunnen eens gaan kijken bij de instellingen download en upload. daar even mee spelen. het kan zijn dat er te veel bandbreedte wordt gebruikt.
 
Dat kan het tog niet zijn? Met vista 32 bit download ie als een tierelier en met windows 7 64-bit looptie vast?

Na een x aantal minuten. soms na 10 sec en soms na 10 min.
 
Ik heb hetzelfde probleem met Win XP

Na 10 minuten tot soms 3 uur downloaden van torrents. Bevriest de hele pc.
Ben al dagen instellingen aan het aanpassen. Maar het probleem blijft. Ik gebruik Utorrent .Ook Azureus geprobeerd zelfde probleem.

Ik heb sinds kort een nieuwe router aangeschaft omdat bij de vorige het WLAN gedeelte helemaal weg viel . Met de nieuwe linksys gebeurt dit in ieder geval niet meer. En het downloaden via wireless kan een stuk sneller ivm 300Mbps. Tijdelijk dan :(

Ik gebruik de windows firewall en mijn wirelessnetwerkkaart is 54Mps. Bekabelt heb ik trouwens hetzelfde probleem.

Iemand een idee wat hier aan de hand is?

Alvast bedankt.
 
Welkom Wesley,

Het is op Helpmij niet toegestaan om je vraag in die van iemand anders te stellen. Daarnaast stamt het topic uit 2008.

Graag je eigen vraag aanmaken :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan