Torrents??Legaa; /illegaal?

Status
Niet open voor verdere reacties.

xXxElitexXx

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2009
Hoi allemaal

weer een vraag me vriend niels (Te compurter exper 15 jaar oud NERD dus vid ik te overdreven LOL:p)

Maar hij heefd progammas office

sony vegas
crysis
Egt super veel

Windows xp
windows vista

EGT gewoon heeel heel veel

Software laat ik het maar zo zeggen En games

Maar hi betaald er helemaal niks voor ik vroeg aan hem hoe kan dat maar hij had het over torents

Is het illegaal lijkt me wel denk ik

Ja het is illegaal, kan je btw een beetje op je spelling letten. Het is vrij irriterend lezen zo:shocked:.

Ja het is illegaal, kan je btw een beetje op je spelling letten. Het is vrij irriterend lezen zo:shocked:.

haha sorry ging een beetje te snel :o

bne niet zo goed in nederlands niet me sterkste vak

Wat ze ook zeggen,Niet iedereen is Perfect?:)

De jeugd van tegenwoordig he :love:

Torrents zijn zover ik weet niet altijd illegaal. Het is wel illegaal om software te downloaden. Maar films en games downloaden is niet illegaal, mits je een legaal exemplaar in bezit hebt.

haha, het is wel oke hoor. Maar neem er dan gewoon ietsjes langer de tijd voor om je verhaal te vertellen. Zo zullen mensen eerder antwoorden.:thumb:
Wat je vriend niels doet is trouwens illegaal.
Hij gebruikt gewoon gecrackte versies van spellen en software.
De uitgever van de software verdient er dus niks aan.:confused:
Verder, zyn bewerkte spellen (zodat je ze illegaal kan bespelen) helemaal niet goed voor je computer.(meestal) :eek:

haha, het is wel oke hoor. Maar neem er dan gewoon ietsjes langer de tijd voor om je verhaal te vertellen. Zo zullen mensen eerder antwoorden.:thumb:
Wat je vriend niels doet is trouwens illegaal.
Hij gebruikt gewoon gecrackte versies van spellen en software.
De uitgever van de software verdient er dus niks aan.:confused:
Verder, zyn bewerkte spellen (zodat je ze illegaal kan bespelen) helemaal niet goed voor je computer.(meestal) :eek:

Viruscanner ?

als je Nederlands niet perfect is gebruik dan eens een spellingcontrole.
En het downloaden is niet illegaal.
Wel het gebruik ervan.
Je moet namelijk voor die software betalen.
maar als jij ook het office pakket wilt hebben neem dan open office.
Dat is gratis en kan net zoveel en goed als zijn broer office.

Ik heb Grand Theft Auto San Andreas illigaal en ik speel altijd via multiplayer [FCB] free mode

ik zou die niels maar aangeven,want wat hij doet mag niet

niet overdrijven doet mij denken aan de verkliklijn
en wie is de dupe ervan de ouders,er wel op wijzen dat niet mag lijk mij een stuk menselijker

weer de zoveelste zinloze discussie of het legaal of illegaal is ,dat is hier al 1000x voor bij gegaan bah:(

niet overdrijven doet mij denken aan de verkliklijn
en wie is de dupe ervan de ouders,er wel op wijzen dat niet mag lijk mij een stuk menselijker

Ik geef hem zowiezo niet aan want hij is een vriend

maar ..

Wat is de starf als de politie dit ondekt?

Gevangenis?
Geldboete?
Pc in beslag genomen?

Meer dingen?

BVB DAN

Waarschijnlijk doet de politie er toch weinig mee, hij is een veel te kleine vis in een hele grote school met uploaders en downloaders. Ik lig er niet wakker van en download lekker verder. :D

Waarschijnlijk doet de politie er toch weinig mee, hij is een veel te kleine vis in een hele grote school met uploaders en downloaders. Ik lig er niet wakker van en download lekker verder. :D

Okey Genoeg hier over Iedereen doet wel is iets Illgaals

SLOTJE

weer de zoveelste zinloze discussie of het legaal of illegaal is ,dat is hier al 1000x voor bij gegaan bah:(

De ouders zijn er inderdaad de dader als ze zeggen download maar lekker wat je wilt dan zou je het doen ja zoals ik wel met een eigen serial (Legaal)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan