Torrents traag

• Onderwerp starter Onderwerp starter Zain
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Zain

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2008
Hallo,
ik heb al een tijdje het zelfde probleem met torrents, Ze zijn traag. Ik heb verschillende programama´s geprobeerd, maar het helpt niet. De downloadsnelheid blijft tussen de5 en 15 kb/s. dat is echt heel traag, als ik iets download moet ik een hele week wachten. weet iemand misschien hoe ik dit kan verhelpen?

Het huidige programma dat ik gebruik is Limewire.

Hallo,
ik heb al een tijdje het zelfde probleem met torrents, Ze zijn traag. Ik heb verschillende programama´s geprobeerd, maar het helpt niet. De downloadsnelheid blijft tussen de5 en 15 kb/s. dat is echt heel traag, als ik iets download moet ik een hele week wachten. weet iemand misschien hoe ik dit kan verhelpen?

Het huidige programma dat ik gebruik is Limewire.

Download een populaire torrent, dat wil zeggen: download wat, wat veel mensen dan downloaden en seeden.

Je wilt misschien dode torrents binnenhalen?

Of download van nieuwsgroepen, volle downloadsnelheid!

Ik heb ook een tijdje limewire plus gebruikt, en dat vond ik te langzaam gaan. (het kan ook aan mijn computer liggen)
Mijn vriend gebruikt azureus maar ik gebruik bitcomet. (niet dat er veel verschil is)
Ik zelf vond dat Bitcomet sneller ging dan limewire, maar dat hoeft niet zo te zijn.
Maar het belangrijkste is dat je torrent vooral veel seeds heeft!!
Download geen torrent met minder dan 20 seeds.
Tussen de 20 en 60 seeds gaan het nog steeds langzaam.

Torrent

Nou, zelfs als ze erg populair zijn, zijn ze nog zo traag, ik heb nu ook al meer programmatjes gebruikt, maar het is allemaal hetzelfde. Maar hoe werkt dit downloaden met nieuwsgroepen dan?

Je zou naar een private-tracker website kunnen. Daar hebben ze gewoon snelle internetverbindingen.

Er zijn bijvoorbeeld sites waar een nederlandse community onderling bestanden deelt.
Bijvoorbeeld de nieuwste films en muziek, maar ook software.

Het is immers niet illegaal films en muziek voor eigen privé-gebruik te downloaden, maar software zou ik niet downloaden. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan