Torrents welke is de vlugste

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankdubbe

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2008
welke is de beste Client
Als je enkele torrents tesamen download word de dwl snelheid dan verdeelt onder de actiev torrents
Mijn internet vertraagt er enorm van
vele dank

Waarom zou Utorrent de beste zijn?

Anyways, je hebt een max download limiet (die je tegelijk mag downloaden), bijv. 400kilobytes/sec.. Als je dus met je torrents al 390 Kilybyte binnenhaalt is het logisch dat je "gewone" internet (alles is internet, niks "gewoons" aan) vertraagt. Dan moet je of de torrents langzamer zetten, of minder downloaden.

Utorrent (of welke client dan ook) zal hier 0,0 verschil in gaan maken. Je zult meer moeten betalen bij je internetprovider voor een sneller abbonement.

Met je laatste regel ben ik het eens, maar waar haal je al die andere info vandaan?

utorrent is een kleine client. maar daarmee is hij alleen snel op je machine, over de download snelheid zegt dat niets.

Snelle of trage torrents kunnen aan verschillende zaken liggen.
- grootste probleem is meestal dat er geen poorten zijn geforward in de router. geeft trage download
- 2e probleem is je pakt een torrent met weinig seeds of een slechte verhouding seeds/peers
geeft wederom een trage download.
- wat er ook nog wel eens gebeurt is dat men de Upload niet limiteerd op een client. aangezien een torrent client er geen problemen mee heeft om een maximale bandbreedte te gebruiken.
Zodra de torrent client de volledige upload in beslag neemt word het hele netwerk traag op de desbetreffende systeem.

Met je laatste regel ben ik het eens, maar waar haal je al die andere info vandaan?

Die andere info is gewoon een voorbeeld. Ik neem als voorbeeld bijv. dat je met 400 kB kan downloaden, en als je dan met 390 alleen al via torrents download dat je internet voor de rest uiteraard traag wordt. Ik bedoel daarmee dat het niet uitmaakt welke torrentclient (programma) je kiest, allen zullen dan je verbinding sloom maken.

Het is puur een voorbeeld, ik heb geen idee wat de snelheid van de TS is ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan